מק'אפי תפצה לקוחות לאחר שעדכון אנטי וירוס שהוציאה גרם לקריסת מחשבים

החברה הודיעה, כי היא מתחייבת לפצות את הלקוחות הביתיים על כל נזק כספי שנגרם להם על תיקון המחשבים ● היא אף התנצלה על התקלה ופרסמה הנחיות כיצד לתקנה ● מק'אפי לא מסרה באיזה סכום היא תפצה את הלקוחות, וטענה שהוא יפורסם בעוד ימים אחדים ● החברה אף מסרה, כי המנוי של לקוחות שנפגעו ויבחרו להמשיך להשתמש באנטי וירוס שלה יוארך בשנתיים, ללא תשלום נוסף

מק'אפי (McAfee) הבטיחה, כי תפצה עשרות אלפי לקוחות ביתיים שלה שהמחשבים שברשותם קרסו כתוצאה מעדכון וירוסים פגום שהוציאה ביום ד' האחרון. הבטחתה של מק'אפי נתקבלה לאחר תלונות ושאלות שקיבלה בעקבות הקריסה.

החברה אף התנצלה על העדכון הפגום בהודעה שפרסמה בסוף השבוע בבלוג שלה. בארי מק'פרסון, סגן נשיא החברה לתמיכה ושירות לקוחות, כתב, כי החברה מצטערת על הנזק שגרמה לכל כך הרבה לקוחות. הוא אף הפנה את הלקוחות הנפגעים לכלי שהוציאה החברה המתקן את הבעיה.

מק'אפי הודיעה, כי היא מתחייבת לפצות את הלקוחות הביתיים על כל נזק כספי שנגרם להם בגין תיקון המחשבים. היא לא מסרה באיזה סכום היא תפצה אותם, אולם החברה מקווה, כי הלקוחות יתאזרו בסבלנות מספר ימים נוספים עד לפרסום הפרטים. בהודעה שפרסמה החברה נכתב, כי "צעדים למילוי בקשה לפיצוי יפורסמו בימים הקרובים. אנא בדקו שוב בעוד כמה ימים".

החברה אף הבטיחה, כי תאריך את המינוי של לקוחות שנפגעו ויבחרו להמשיך להשתמש באנטי וירוס שלה בשנתיים, ללא תשלום נוסף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים