שששש! המוסד מחפש עובדים והשיק אתר חדש

את חיפוש העובדים החליט להשיק בארגון באתר חדש אשר עלה לאוויר היום ● שיטת החיפוש מפתיעה בחושפנות שלה ● אספנו את הפרטים שמותר לנו להגיד

22/09/2014 16:56
ארגון ותיק, אתר חדש. המוסד

מחפשים עבודה? רוצים שינוי מרענן בחיים? ארגון הביון הישראלי,המוסד, מחפש עובדים.  את החיפוש החליטו בארגון להשיק יחד עם אתר חדש לארגון אשר עלה לאוויר היום. סביר להניח שזו אינה הפעם הראשונה שהמוסד מחפש עובדים, אולם שיטת החיפוש מפתיעה בחושפנות שלה.

ניתן למצוא באתר משרות רבות המיועדות לגברים ולנשים והם מחולקות לקטגוריות: מבצעי, מטה, טכנולוגי/מחשבי ומודיעין. ניתן אפילו להגיש מועמדות למשרות ויש פירוט מלא שלהן. מי משרת מהנדס תוכנה, דרך רואה/ת חשבון ואפילו עורך לשוני.

להעלאת האתר לאוויר נלוותה השקת מספר סרטונים מבוימים אשר נעדו לתת טעימה קלה לכל מי שמסתקרן לגבי התשובה לשאלה המסתורית מכולן: מה עושים במוסד? הסרטונים מצויים תחת הקטגוריה "עובדים מספרים", ונלווית אליהם ההערה הבאה: "כארגון חשאי, המוסד אינו חושף את עובדיו. לפיכך, אף שמובאים בדף זה סיפורים אותנטיים, מציגים אותם שחקנים"

הנה טעימה קלה:

נטע בת 32, עובדת מבצעים

אמיר בן 43, טכנולוג בכיר

כיאה לכל אתר של ארגון רב היסטוריה, מוקדשים רבים מעמודיו לתולדות הארגון, ביוגרפיה של ראשיו וכל מידע שכן ניתן להעלות אותו על הכתב ולחשוף אותו לציבור. האתר הוא רספונסיבי ( בעל תאימות למכשירי הסמארטפון) ניתן ליצור קשר דרך האתר בשפות עברית, ערבית, פרסית וצרפתית.
ראש המוסד, תמיר פרדו, אמר עם השקת האתר, "מדינת ישראל הייתה ועודנה תחת איומים ממשיים יום-יומיים, עלינו להמשיך לגייס לשורותינו את האנשים האיכותיים ביותר, על מנת שהמוסד יוכל להמשיך להוביל, להגן ולאפשר למדינת ישראל את המשך קיומה. ההון האנושי האיכותי של המוסד הוא הסוד להצלחת הארגון. המוסד ימשיך לפעול בכל מקום ובכל זמן על מנת לשמור על ביטחונה של מדינת ישראל".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון

    המוסד הוא כל כך סודי, שאסור פשרסם את הלינק לאתר שלהם...אם לא מצאת לבד - את/ה כפי הנראה לא מתאים לשרת שם... :)

  2. יאיא

    למה אין בכתבה קישור לאתר המדובר ?

אירועים קרובים