גרטנר ממליצה לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות לעזוב את חלונות 7

הסיבה להמלצה היא חשש מבעיות תמיכה בגרסאות שונות של אינטרנט אקספלורר והעובדה שהתמיכה בגרסה 11 שלו לחלונות 7 תחל רק בינואר 2016

עוד תקלה. Windows 7

גרטנר (Gartner) ממליצה למנמ"רים בארגונים גדולים ובמוסדות ציבור להתחיל מיד בתכנון עזיבה של מערכת ההפעלה חלונות 7 (Windows 7). זאת, בעיקר בגלל החשש מבעיות תמיכה בגרסאות השונות של אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer). לטענת גרטנר, העובדה שמיקרוסופט הודיעה לא מכבר כי התמיכה באקספולרר 11 מבוסס חלונות 7 תחל רק בינואר 2016 תשאיר את הארגונים שעברו לגרסאות 8, 9 ו-10 של הדפדפן חסרי מענה.

האנליסטים של גרטנר מודים כי "הגירה מחלונות 7 יכולה להיות הודעה לא מבורכת כעת להרבה מאוד ארגונים וסוכנויות ממשלתיות. הסיבה היא שהם רק עכשיו סיימו את המעבר מחלונות XP, או שהם בעיצומה של הגירה, לאחר שמיקרוסופט הפסיקה את התמיכה בהם".

הענקית מרדמונד דוחפת בימים אלה בחוזקה את חלונות 8.1, שנחשבת למהירה וטובה יותר עבור משתמשים, ויש שמועות עקשניות שהיא תשיק את חלונות 9 במהלך 2015.

גרטנר הגדירה לא מכבר את אקספלורר כאחת האפליקציות הבעייתיות ביותר מבחינת תאימות למערכות ההפעלה והיא מהווה כאב ראש גדול למנמ"רים במעבר לחלונות 8. מיקרוסופט הציעה באחרונה תוכניות מיוחדות לארגונים שעובדים בחלונות 7 ורוצים להגר לגרסה 8.1, אולם ארגונים רבים לא התלהבו מהן ואין עליהן קופצים רבים, מה שמותיר את עניין הסיבוכיות על כנו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים