מלכת הכיתה: גוגל פותחת "בית ספר" למורים

השירות החדש של החברה מאפשר לאנשי חינוך להיכנס לאפליקציות רלוונטיות של גוגל ממקום אחד ובכך, לדברי החברה, לנצל זמן רב יותר מהשיעור ללימוד

הגיע הזמן שהממשלה תתערב יותר למען מחשוב הכיתות. צילום אילוסטרציה: BigStock

שנת הלימודים עוד מעט נפתחת, ובגוגל (Google) נערכים לכך: השלימה באחרונה פיילוט לפרויקט Google Classroom ופתחה אותו למורים ואנשי חינוך ברחבי העולם. השירות ניתן דרך אפליקציות החינוך של החברה (Google apps for education).

הפרויקט, שגוגל השיקה גרסת פריוויו שלו בחודש מאי, מאפשר למשתמשים לגשת לאפליקציות רלוונטיות שונות של גוגל ממקום אחד. מדובר, בין היתר, ב-Google Docs ,Google Drive ו-Gmail. יתרה מזאת, כל אחד מהתלמידים יכול לראות, לערוך ולהעתיק את הקבצים, ולחלוק מידע עם חבריו לכיתה. המורים, מצידם, יכולים לראות בכל רגע נתון מי מתלמידיהם השתמש בשירות, להעביר להם הודעות וליצור תיקייה ב-Drive לכל אחד מהם.

לפני שהוציאה את גרסת הפריוויו, פתחה גוגל את השירות לניסיון ל-12 בתי ספר ואוניברסיטאות. מהחברה נמסר כי עד כה, יותר מ-100 אלף אנשי חינוך מ-45 מדינות נרשמו לשירות.

בגוגל טוענים כי השירות מאפשר למורים להעביר את החומר לתלמידים שלהם בקלות רבה יותר. לדברי זאק יסקל, מנהל הפרויקט, הוא נועד כדי "לאפשר למורים להשקיע יותר זמן בלימוד ופחות זמן בלהעביר דפים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים