גט טקסי משלימה את הגיוס הגדול בתולדותיה – 150 מיליון דולר

החברה הישראלית מתכוונת להשתמש בכסף על מנת להרחיב את הפעילות בחו"ל ● היא צופה צמיחה של 400% ב-2014

גזענות או ריצוי המגזר הדתי? Get Taxi

גט טקסי (Get Taxi) הודיעה כי היא משלימה בימים אלה את הגיוס הגדול בתולדותיה עד כה, בסך של 150 מיליון דולר. על פי החברה, מרבית הכסף כבר נמצא בקופתה והוא ישמש אותה להרחבת הפעילות מחוץ לישראל.

הסטארט-אפ הישראלי, שפועל בשוק המוניות, סירב לחשוף את זהות המשקיעים בסבב הגיוס, למעט אחד מהם – קרן ההשקעות השבדית Nostok Nafta, שהשקיעה בגט טקסי 25 מיליון דולר.

החברה, שהוקמה ב-2010, מספקת שירות הזמנת מוניות באמצעות הסמארטפון ותשלום עבור הנסיעה בכרטיס אשראי, ישירות מהאפליקציה, או תשלום לנהג. שני היזמים שפיתחו את השירות ומנהלים את החברה הם רועי מור (37) ושחר וייסר (39), בעברו מנכ"ל קומברס רוסיה וכיום הבעלים של מספר מיזמי אינטרנט ברחבי העולם.

השירות של גט טקסי מכוון ללקוחות פרטיים וליותר מ-1,500 לקוחות עסקיים, ביניהם מרבית חברות פורצ'ן 500 (500 Fortune). על פי החברה, בין לקוחותיה נמנים פירמות רואי חשבון גדולים, בנקי השקעות מרכזיים בעולם, רוב משרדי עורכי הדין בארץ וכן רוב גופי הפרסום והמדיה הגדולים במדינה. גט טקסי פועלת ב-24 ערים בארבע מדינות – ישראל, בריטניה, רוסיה וארצות הברית, והיא צופה צמיחה של 400% ב-2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים