טוויטר תאפשר למפרסמים לעקוב אחרי התעניינות המשתמשים בסרטונים שלהם

החברה השיקה כלי שיציע לצורך כך ניתוחים וממצאים שונים, כמו אחוזי השלמת צפייה והשוואה בין צפייה בווידיאו בחינם לעומת וידיאו בתשלום

סוף לציוץ? טוויטר

טוויטר (Twitter) הודיעה הבוקר (ד') על השקת בטה של תכונה חדשה בשם קידום וידיאו (Promoted Video), המציעה למפרסמים אפשרות פרסום באמצעות העלאת סרטוני וידיאו ומעקב אחר התעניינות המשתמשים בהם.

"וידיאו הוא אמצעי מדהים לספר סיפור ואנחנו מעניקים למפרסמים, לחברות ולמשתמשים שונים את האפשרות לחלוק ולקדם סרטוני וידיאו בטוויטר", כתב בבלוג שלו דיוויד ריגן, מנהל מוצר בכיר לטלוויזיה ו-וידיאו ברשת החברתית.

המוצר החדש יציע ניתוחים וממצאים שונים למעקב אחר ההתעניינות של המשתמשים בפרסומת, כמו אחוזי השלמת צפייה והשוואה בין צפייה בווידיאו בחינם לעומת וידיאו בתשלום. ריגן ציין כי טוויטר תקל על מפרסמים שיריצו קמפיינים באמצעות מודל של תשלום לפי צפייה, כלומר: המפרסם ישלם רק אם משתמש הריץ את הסרטון.

פרסום וידיאו הפך לחלק רווחי ומשמעותי מאוד בשיווק המקוון. מפרסמים רבים מוכנים לשלם מחירים גבוהים יותר על פרסום בווידיאו ומסייעים לצמיחתו של פלח עסקי זה.

לפני קצת יותר משנה הכריזה טוויטר על תוכנית Twitter Amplify, שהציעה למשווקים אפשרות לקדם סרטונים בטוויטר, והתכונה החדשה מבוססת ומרחיבה את התוכנית הזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים