טוויטר השיקה גרסה חדשה של אפליקציית Vine

זהו העדכון השני המשמעותי השנה של האפליקציה ● השינוי העיקרי הוא האפשרות להגדיר כעת במדויק את רשימת האנשים שיכולים לשלוח הערות והודעות לכל משתמש

טוויטר (Twitter) השיקה גרסאה חדשות של אפליקציית Vine, פלטפורמת שיתוף הסרטונים הקצרים שלה, שאמורים להקל על השימוש בשירות עבור משתמשים אקראיים וקבועים, עד מקצועיים, כאחד.

אחד השינויים העיקריים הוא היכולת של המשתמשים לבחור האם לשלוח את הסרטון שהם מצלמים כהודעה רק לאחר שהם מצלמים אותם. מדובר בשיפור בחוויית השימוש באפליקציה, מכיוון שלפני כן נאלצו המשתמשים לעבור תהליך מסורבל: לעבור למסך מיוחד, עוד לפני צילום הסרטון בפועל, כדי להגדירו מראש כסרטון ששולחים כהודעה ולא להעלות אותו לשירות.

ניסיון אחר להקל על השימושיות באפליקציה בא ליד ביטוי בפס ניווט חדש ומודרני שמקל על המעבר בין האפשרויות השונות של השירות, כולל הדפים בהם מוצגות ההודעות השונות שמתקבלות מחברים בשירות, בדיקת רשימת העוקבים ועוד.

אבל השינוי העיקרי הוא ככל הנראה האפשרות להגדיר כעת במדויק את רשימת האנשים שיכולים לשלוח הערות והודעות לכל משתמש, כשהקביעה מבוצעת על ידי המשתמש בעצמו. רמת האפשרות להתערב בקביעת ההודעות קשורה לרמת הפעילות של המשתמש, וזה כמובן יכול להיות שימושי במיוחד עבור מי שמקבל מאות ואלפי הודעות ביום, ואולי אף יותר במקרה של אלו שמכונים 'האחמים של Vine'.

זהו העדכון השני המשמעותי השנה של Vine. כזכור, לפני מספר חודשים הוספה האפשרות לשלוח באמצעות השירות הודעות מיידיות בין משתמשים. בעדכון הפעם קשור הרבה יותר לחוויית השימוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים