דיווחים: ביוטיוב שוקלים לממן הפקה של תכני פרימיום

בחודשיים האחרונים החלו, על פי המקורות של רויטרס, מנהלים בכירים ביוטיוב להיפגש עם מפיקים מהוליווד על מנת לבחון אפשרויות שונות לתמיכה ביוצרי תוכן שיפיקו תכנים איכותיים יותר

ביוטיוב (YouTube) מנהלים מגעים עם אולפנים בהוליווד ומפיקים עצמאיים על מימון הפקות של תכני פרימיום – על פי ידיעה בלעדית של סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters), שנסמכת על שני מקורות יודעי דבר. זאת בהמשך למיליוני הדולרים שהושקעו בשלוש השנים האחרונות בניסיונות להפוך את יוטיוב מאתר של סרטונים ביתיים באיכות לא גבוהה לאתר הכולל תכני פרימיום שמושכים מפרסמים גדולים – ללא הצלחה גדולה, עד כה.

בחודשיים האחרונים החלו, על פי המקורות של רויטרס, מנהלים בכירים ביוטיוב להיפגש עם מפיקים מהוליווד על מנת לבחון אפשרויות שונות לתמיכה ביוצרי תוכן שיפיקו תכנים איכותיים יותר. אחת האפשרויות שהועלו היא שבאתר יקצו סכום של מיליון דולר עד שני מיליון דולר להפקה של סדרת תוכניות ויממנו גם את שיווק הסדרה. אפשרות אחרת שהועלתה היא מימון של תוכניות קצרות, באורך של עד 30 דקות, דוגמת אלה שמציעים כבר אתרים מתחרים כמו אמזון (Amazon).

"אנו בוחנים כל העת רעיונות שונים בתחומי התוכן והשיווק, על מנת לתמוך ביוצרים ולהאיץ יצירה של תכנים", מסר בתגובה דובר גוגל (Google), הבעלים של יוטיוב. הדובר סירב להתייחס באופן ספציפי לפגישות שהזכירו המקורות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים