רימון לוי, מנמ"ר מכללת ספיר: "הרחבנו את פעילות ה-IT בגלל המבצע"

הלימודים לא מתקיימים והבחינות בוטלו, אבל המכללה מספקת יותר שירותים מקוונים ומאפשרת לחלק מהעובדים לעבוד מהבית ● כך מושפעת מכללת ספיר מהמצב הביטחוני

"סטודנטים ומרצים בכל רחבי הארץ ממשיכים להשתמש בשירותי המידע של המכללה, כי אנחנו נותנים אותם בכל מקום ובכל עת. אין לימודים והבחינות בוטלו, בשל הוראות פיקוד העורף – אבל יש פעילות לימודית, והיא נערכת בצורה מבוזרת ומקוונת", כך אמר רימון לוי, מנמ"ר מכללת ספיר, שנמצאת ליד שדרות. "העסקים במכללה אינם כרגיל, אבל מבחינת ה-IT – העסקים כרגיל".

לוי התראיין לאנשים ומחשבים בשל המצב הביטחוני. הוא ציין כי "רינו צרור שידר את תוכניתו בגלי צה"ל מהמכללה, ואנשיי ואני דאגנו לקווי תקשורת כדי שהיא תשודר כמו שצריך".

לדברי לוי, "אנחנו ממשיכים בעבודה השוטפת הרגילה, כולל תכנון ופיתוח של הכנות לקראת שנת הלימודים תשע"ה. כרגע אנחנו מצויים בשיא ההכנות. בין השאר, התכנון הוא לשדרג את המעבדות ולהרחיב את השירותים לטובת מגמת ה-BYOD. לטובת זה, אנחנו משנים גם את התשתיות של הרשת האלחוטית שלנו ומטפלים בהיבטי אבטחת המידע. זאת, על מנת להבטיח את הזמינות של השירותים על פי הרשאות, כך שכל משתמש יוכל לקבל את המידע אותו הוא רשאי לקבל ולא ייחשף למה שהוא לא מאושר".

הוא ציין כי מספר הסטודנטים הלומדים במכללת ספיר עומד על 7,000 סטודנטים, אולם "רק בודדים נמצאים בימים אלה במכללה. יש כמה סטודנטים שמפעילים את תחנת הרדיו וכאלה שמפעילים את מרכז המידע, ומעט מגיעים ללמוד. גם מספר עובדי סגל ההוראה והמרצים שמגיעים בימים אלה לעבודה מועט, מתוך 800 עובדים. מדובר בעיקר בבעלי תפקידים בסגל המכללה".

לדברי לוי, "בין הסיבות לכך שלא כל העובדים מגיעים למכללה – בעיות הכרוכות בשמירה על הילדים, כי הקייטנות באזור בוטלו. עם זאת, הם עובדים מהבית. אנחנו מספקים אפשרויות רבות יותר של שימוש ב-IT מבלי להגיע פיזית למכללה. יש עלייה בכניסות לפורטל שלנו לעומת ימים כתיקונם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים