הוועדה לצמצום הפער הדיגיטלי החלה בעבודתה

ישיבתה הראשונה של הוועדה התקיימה הבוקר (ב'), בראשותו של היו"ר, סגן השר אופיר אקוניס, ובהשתתפות נציגי ממשלה, ארגונים וחברות היי-טק ● אקוניס ציין כי מטרת הוועדה היא לצמצם את הפער הדיגיטלי וכי היא תזכה לגיבוי מלא של הממשלה

הוועדה הלאומית לצמצום הפער הדיגיטלי במשרד ראש הממשלה התכנסה הבוקר (ב') לישיבה ראשונה בכנסת. בראש הוועדה עומד מי שיזם את הקמתה, סגן השר אופיר אקוניס. הוא ציין בפתיחת הישיבה כי "הוועדה תפעל לקראת השגת שלושה יעדים מרכזיים: מיומנות דיגיטלית לתושבי הפריפריה ואזורי פריפריה בישובים מבוססים, מקסימום נקודות קצה שבעזרתם יכולים אנשים לתקשר דרך האינטרנט ואיגום משאבים, שיבוא לידי ביטוי בשיתופי פעולה בין כל הגופים בארץ שעוסקים בצמצום הפער הדיגיטלי".

לצד אקוניס חברים בוועדה נציגים של ארגונים ועמותות שעוסקים בצמצום הפער הדיגיטלי, כמו מחשב לכל מורה, מחשב לכל ילד, סיסמה לכל ילד ועמותת אשנב; נציגים של משרדי ממשלה, כמו משרד התקשורת, משרד החינוך והמשרד לפיתוח הנגב והגליל; אנשי מרכז השלטון המקומי; ונציגים של חברות היי-טק גדולות כמו סיסקו (Cisco), מיקרוסופט (Microsoft) וגוגל (Google).

אקוניס ציין כי פעילותה של הוועדה הוא חלק משני מיזמים קיימים: ישראל דיגיטלית, שהוקם על פי החלטת הממשלה מלפני כמה חודשים, ומחשב לכל יחד, שאקוניס הוא יו"ר המועצה הציבורית שלו.

בישיבה הציגו המשתתפים את עצמם ואת פעילותם וסוכם כי לקראת הפגישות הבאות יוגשו לוועדה הצעות מצד המשתתפים אילו פעילויות עליה לבצע. אקוניס הבטיח כי הממשלה תיתן גיבוי מלא לקידום מיזמים ורעיונות שונים שיועלו במסגרת הוועדה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שיודע

    כבר ניסו לעשות את זה בפרויקט שנקרא להב"ה הדבר היחיד שיצא מזה זה חבורת מושחתים שמנהלים את הפרויקט הזה כאילו היה העסק הפרטי שלהם, מפטרים ומעסיקים עובדים על פי גחמתם האישית והלא משרתת בכלל את המטרה שלשמה הוקם הפרויקט. אדון אופיר אקוניס אם אתה רוצה לעשות עוד פרויקט כזה קודם כל תלמד מהטעויות של הפרויקט ההוא שהועברה עליו ביקורת ע"י מבקר המדינה ולא נעשה דבר בעניין!!!

אירועים קרובים