מטריקס וגטר טק מתקינות רשת אלחוטית של רוקוס במתקני האגודה למען החייל; ההיקף – מיליון שקלים

הרשת הותקנה עד כה בשניים מ-18 בתי ההארחה של האגודה והיתר יקבלו אותה עד סוף השנה ● לדברי עידן סיון, מנמ"ר האגודה למען החייל, "ה-ROI בפרויקט זה הוא לא בכסף - אלא ברווחת החיילים"

מטריקס וגטר טק התקינו רשת אלחוטית במתקני ההארחה של האגודה למען החייל, בפרויקט שהחל בינואר וצפוי להסתיים עד סוף השנה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

הרשת האלחוטית שהותקנה היא של רוקוס (Ruckus Wireless), המיוצגת בלעדית בארץ על ידי גטר טק מקבוצת גטר. עד כה רושתו שניים מתוך 18 בתי ההארחה ועד סוף השנה ירושתו שאר המתקנים.

מגטר טק נמסר כי "הרשת כוללת בקר WLAN המספק יכולות ניתוח, בקרה ושליטה על כל הרשתות האלחוטיות הפרוסות כיום בארץ, כל זאת באמצעות בקר אחד. טווחי פעולה שלו מאפשרים חסכון בעלויות על ידי צמצום נקודות הגישה המותקנות במתקן אחד".

עידן סיון, מנמ"ר האגודה למען החייל, ציין כי שני המתקנים שרושתו עד כה הם "בית קלימיאן ברמת גן, שמאכלס כ-100 חיילים ביום בממוצע, ובית השריון בתל אביב, שמאכלס כ-330 חיילים ביום. שני מתקנים אלה קיבלו רשת אלחוטית מלאה בכל חדרי האירוח והאזורים הציבוריים".

הוא הוסיף כי "כעובד במלכ"ר, הטמעת טכנולוגיות קצה חדישות קשה מאוד ולעתים אף בלתי אפשרית. רכישה של טכנולוגיות אלה מחייבת החזר השקעה מהיר ומוצדק. ה-ROI בפרויקט זה הוא לא בכסף – אלא ברווחת החיילים. קיבלנו משובים חיוביים רבים מהחיילים בבתי הארחה ותגובות משמחות מהשטח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים