סיום טוב לאיציק בנבנישתי בבזק בינלאומי: רשמה עליות בהכנסות וברווח הנקי

החברה הציגה גידול רבעוני של 3% בהכנסות ל-355 מיליון שקלים ושל 11% ברווח הנקי ל-42 מיליון ● בנבנישתי אמר כי "היכולת לייצר חדשנות ולבדל את בזק בינלאומי באיכויותיה הטכנולוגיות והשירותיות במגזר הפרטי והעסקי הינה מרכיב משמעותי בהצלחתה של החברה"

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. צילום: קובי קנטור

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של בזק בינלאומי, מסיים את תפקידו עם תוצאות חיוביות: על פי הדו"חות שפרסמה החברה הבוקר (ה') לרבעון הראשון של השנה, היא רשמה עליות בהכנסות וברווח הנקי, בניגוד לפלאפון ובזק קווי – שתי חברות נוספות בקבוצה.

ההכנסות של החברה גדלו ברבעון – שעיקרו חל עדיין בתקופת כהונתו של בנבנישתי כמנכ"ל – ב-2.8% ל-355 מיליון שקלים לעומת 346 מיליון. הסיבות העיקריות לעלייה זו הן הצמיחה המשמעותית במכירות שירותי האינטרנט של החברה על גבי תשתית הכבל התת ימי והזינוק במכירת פתרונות התקשורת לעסקים (ICT). סעיף זה השפיע לחיוב גם על הרווח הנקי, שצמח ב-11.1% והסתכם ב-42 מיליון שקלים מול 37 מיליון.

בזק בינלאומי רשמה עליות בסעיפים נוספים: הרווח התפעולי גדל ב-4.1% ל-58 מיליון שקלים לעומת 56 מיליון, ה-EBITDA עלה ב-3.5% ל-90 מיליון שקלים בהשוואה ל-87 מיליון וה-EBIDTA השולי עמד על 25.4% מול 25.2%.

בנבנישתי אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הצלחתה של החברה לייצר ברבעונים האחרונים גידול עקבי במדדי הרווחיות וההכנסות מקבלת חשיבות רבה על רקע התחרות החריפה בשווקים בהם היא פועלת. היכולת לייצר חדשנות ולבדל את בזק בינלאומי באיכויותיה הטכנולוגיות והשירותיות במגזר הפרטי והעסקי הינה מרכיב משמעותי בהצלחתה של החברה".

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי הנכנס, ציין כי "החברה משכילה באופן עקבי למקסם את יתרונותיה היחסיים, ובהם הכבל התת ימי והתרבות השירותית הייחודית. שמחתי למצוא בבזק בינלאומי עובדים ומנהלים מקצועיים שאוהבים את החברה ומחויבים להצלחתה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים