האלוף עוזי מוסקוביץ', ראש אגף התקשוב: "יום הזיכרון מחדד את המחויבות שלנו להמשך העשייה"

"מערכות התקשוב המתקדמות של אגף התקשוב והמשרתים בו פועלים ללא לאות למציאת פתרונות תקשוביים-מבצעיים וכאלה המאפשרים חיי יום יום תקינים לתושבי ישראל", כתב מוסקוביץ' באגרת ששלח לאנשי האגף ● לאנשים ומחשבים הוא אמר כי "עבורי, יום הזיכרון הוא יום של עצב וזיכרונות אישיים של חברים שמתו"

ראש אגף התקשוב היוצא של צה"ל, אלוף עוזי מוסקוביץ'. צילום: פלי הנמר

"יום הזיכרון הוא עבורי יום של עצב וזיכרונות אישיים של חברים שמתו ואינם עימנו, או של חברים שנפצעו. השגת עצמאות ב-'שכונה' שלנו נקנית בדם", כך אמר לאנשים ומחשבים האלוף עוזי מוסקוביץ', ראש אגף התיקשוב.

לדבריו, "מה שמחדד את תחושת המחויבות שלנו לנופלים, ואת המחויבות להמשך העשייה, הוא הצמידות בין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ליום העצמאות".

בפקודת יום שהוציא ראש אגף התקשוב לחיילי ומפקדי האגף לרגל יום העצמאות הוא הזכיר את נסיבות הקמת המדינה ב-ה' באייר תש"ח וכתב כי "אנחנו ניצבים בפתחו של יום העצמאות ה-66 של מדינת ישראל – מדינה שאנחנו אמונים על הגנתה ובטחונה בשגרה, בביטחון השוטף ובלחימה, וגם כיום, יש שאינם מכירים בזכותנו לחיות כאן. צה"ל הוא צבא חזק ולאגף הקשר והתקשוב חלק משמעותי בעוצמתו, במערכות התקשוב המתקדמות שלו ובאנשים המשרתים בו, הפועלים ללא לאות למציאת פתרונות תקשוביים-מבצעיים וכאלה המאפשרים חיי יום יום תקינים לתושבי ישראל".

"אל לנו לנוח על זרי הדפנה ולהתבשם מהצלחות, נכונו לנו אתגרים נוספים". האלוף עוזי מוסקוביץ'. צילום: פלי הנמר

יחד עם זאת, כתב האלוף מוסקוביץ', "אנחנו נדרשים להיות מוכנים ליום פקודה, לכל תרחיש אפשרי, בכל גזרה. אל לנו לנוח על זרי הדפנה ולהתבשם מהצלחות, נכונו לנו אתגרים נוספים. נפעל כולנו יחדיו, במסירות ובנחישות, בהובלת צה"ל למערכה במימד הסייבר, ללחימה רשתית משולבת, המחברת בין כוחות האוויר, הים, היבשה והמודיעין".

"ימים אלה – יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה ויום העצמאות החל בסמיכות להם ממחישים לנו יותר מכל את המחיר הכבד שנאלצנו לשלם כדי להקים מדינה ולקיימה. מחיר שאנחנו ממשיכים לשלם גם כיום", ציין.

מוסקוביץ' סיים בכך שכתב: "נזכור את המפקדים והחיילים שנפלו בהגנה על המדינה, נאמץ ונחבק את המשפחות השכולות, נאחל החלמה לפצועים ונייחל להחזרת השבויים והנעדרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים