אייר ברלין תאפשר לקבל את כרטיס העלייה למטוס דרך השעון החכם

משתמשי השעון החכם Pebble יוכלו לקבל את הכרטיס ולראות על מסך המכשיר את זמן ההמראה, השער בנמל התעופה ממנו היא מבוצעת והמושב שלהם במטוס

כרטיס עלייה דיגיטלי למטוס כבר יש לחברות תעופה רבות, ובאייר ברלין (Air Berlin) החליטו להרחיב את השימוש בו גם לשעונים חכמים. החברה מאפשרת לשלוח את הכרטיס החכם ישירות לשעון החכם Pebble, שבנוסף יציג על המסך את זמן ההמראה, השער בנמל התעופה ממנו היא מבוצעת ומושב הנוסע.

השעון של חברת Pebble Steel, שהושק בשנת 2012, מכר כבר יותר מ-400 אלף יחידות ברחבי העולם ונחשב לאחד הקמפיינים המצליחים ביותר שהועלו ל-Kickstarter.

שליחת הכרטיס מתאפשרת באמצעות סנכרון אוטומטי בין הסמארטפון של הנוסע לשעון ה-Pebble. ניעור קל של פרק היד יסמן לשעון להציג את הברקוד, וכך אפשר יהיה לסרוק אותו בעת העלייה למטוס באותה צורה שבה סורקים את כרטיס הנייר או הכרטיס המוצג על מסך הסמארטפון בגייט בנמל התעופה. כמו כן, הנוסעים יוכלו לרכוש באמצעותו כרטיס טיסה מקוון באתר המותאם לסמארטפון של אייר ברלין ולבצע צ'ק אין בחינם עד 30 שעות לפני העלייה למטוס.

במקביל להשקת השירות החדש הוסיפה חברת התעופה הגרמנית לאפליקציית ה-iPhone שלה כמה אלמנטים חדשים, כמו ניהול היסטוריית הטיסות, הצגת מידע חשוב לנוסעים לגבי היעד ואף תפקוד כמדריך תיירים סלולרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים