נשיא המדינה, שמעון פרס, השיק עמוד ב-"פייסבוק הסינית"

הנשיא הפך לאחד המנהיגים הראשונים בעולם שפעיל בוויבו, ברשת החברתית הסינית המצליחה

נשיא המדינה שמעון פרס השיק הבוקר (ה'), את העמוד הרשמי שלו ברשת החברתית הסינית וויבו (Weibo). לפי הנתונים שנמסרו מאנשי הרשת, הנחשבת לפייסבוק (Facebook) הסינית, מתפרסמים בה למעלה מ-2.8 מיליארד פוסטים מדי חודש, וחברים בה מאות מיליונים של משתמשים דוברי סינית. פרס הוא אחד המנהיגים הראשונים בעולם המשתמשים בוויבו.

במהלך האירוע, ביצע הנשיא את כל כללי הטקס כולל המכה המסורתית בגונג, וכנראה שזה הביא מזל: במהלך דקות ספורות מרגע חשיפת העמוד, למעלה מ-50 מיליון גולשים צפו בו, והוא זכה למיליוני חשיפות ושיתופים, כך על פי אנשי הרשת.

"אני גאה ושמח להיות חלק ממשפחת הוויבו הסינית, ואני מצפה לפגוש אתכם בעמוד שלי ולדבר ישירות עם העם הסיני, ובעיקר עם הדור הצעיר, וכמובן לקדם את יחסי ישראל וסין", אמר הנשיא פרס במהלך האירוע.

פרס גם ישב עם בלוגרים סינים מובילים, והשיב להם על שאלות בנושא החדשנות והטכנולוגיה הישראלית: "הסוד שלנו הוא הלמידה. חשוב לשאול שאלות, להטיל ספק, לחשוב באופן יצרתי מחוץ לקופסא וללמוד לעומק כל דבר. הסוד שלנו טמון בחינוך איכותי". בנושא שיתוף הפעולה הסיני-ישראלי, אמר פרס כי "יש לישראל ולסין שיתופי פעולה רבים במגוון תחומים, ואני הגעתי לסין כדי להתמקד בסחר בטכנולוגיה, רפואה, הייטק ומדע מאשר בסחר באמצעי לחימה- אני חושב שזה עדיף".

הנשיא פרס מכה בגונג. צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים