קמפיין רשת למלחמה בסרטן קורא לגולשים לצלם תמונות חושפניות במיוחד

יוזמי הקמפיין קראו לגולשים לצלם את עצמם כשרק גרב מכסה את איבר המין שלהם, במטרה להעלות את המודעות - ואת התרומות - לסרטן האשכים ● רבים מהם נענו לאתגר, וחלקם גילו יצירתיות רבה

גולשים רבים ברשתות החברתיות נחשפו בימים האחרונים לתמונות עירום של חבריהם הגברים. לא, אין בימים אלה טרנד של חשפנות לשמה ברשת, אלא מדובר בקמפיין להגברת המודעות – והתרומות – לסרטן האשכים. במסגרת הקמפיין קוראים יוזמיו, שזהותם בשלב זה אינה ידועה, לגברים להעלות תמונות של עצמם, כאשר גרב תלויה על איבר המין שלהם ומסתירה אותו.

הקמפיין החל בבריטניה וצובר תאוצה בימים האחרונים ברחבי העולם, בעיקר באינסטגרם (Instagram) ובפייסבוק (Facebook). העמוד של הקמפיין ברשת החברתית הגדולה בעולם כבר זכה לכ-32 אלף לייקים, בין היתר בשל העובדה שגולשים רבים נענים לקריאת היוזמים ומפיצים את דבר קיומו לארבעה מחבריהם.

ואמנם, לא חלפו כמה ימים מאז ההשקה וכבר יש תוצאות: בכירים בארגוני איסוף תרומות כבר מצביעים על עלייה בכספים שנתרמים להם למלחמה לסרטן האשכים, כתוצאה מהקמפיין.

חלק מהגברים שהחליטו להשתתף בקמפיין הפגינו יצירתיות מפותחת והעדיפו על פני הגרביים ה-"רגילות" גרבי הוקי, גרביים עם דמויות מסרטים מצוירים וכאלה צבעוניות במיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים