האפליקציה Askem גייסה 1.3 מיליון דולר, בהובלת מיקרוסופט ונצ'רס ודיסרפטיב

אפליקציית השאלות והתשובות, שהושקה לפני כמה חודשים ופונה לשוק האמריקני, השלימה סבב גיוס משמעותי ותתמקד עתה בהרחבת הפלטפורמה לשיפור חווית המשתמש ● בנוסף שיחררה החברה וידג'ט חדש שמאפשר פילוח נתונים

17/03/2014 17:07

אפליקציית Askem, פלטפורמה לשאלות ותשובות (Q&A), השלימה סבב גיוס של 1.3 מיליון דולר. זאת, באמצעות השקעה משמעותית של מיקרוסופט ונצ'רס (Microsoft Ventures) ודיסרפטיב (Disruptive), קרן הון-הסיכון החדשה של האנג'ל טל ברנח, שאף הוביל את שלב הסיד (Seed) בחברה.

Askem, שמיועדת בעיקר לשוק האמריקני, יצאה לאור לקראת הרבעון האחרון של 2013. מאז הספיקה הפלטפורמה לצבור 360 אלף משתמשים, כשרובם המוחלט (92%) מארצות הברית. האפליקציה פופולרית בעיקר בקרב מתבגרים ותלמידי קולג' ועתה, עם גיוס ההון שהושלם, היא תתמקד בהרחבת הפלטפורמה לשיפור חוויית המשתמש. הסטארט-אפ שמאחוריה התמקם באחרונה במשרדים חדשים בניו-יורק.

אמיר פנחס, מנהל Microsoft Ventures Fund באירופה ובישראלתוסף חדש לאפליקציה, Askem Embed, מאפשר לבלוגרים, עיתונאים וחברות קמעונאיות להטמיע משוב של הסטארט-אפ כסקר אינטראקטיבי, שכולל חמש שאלות ותשובות – לא רק של כן ולא. כך, על פי החברה, נוצר דיאלוג בין הלקוח לאתר ומתגברת מידת מעורבתו. בעזרת התוסף החדש יוכלו גולשים, בראשונה, להשוות את הצבעת הרוב לעומת הקהילה החברתית שלהם והצבעת גברים לעומת הצבעת נשים.

ההשקעה ב-Askem היא החמישית שמבצעת קרן מיקרוסופט מאז הקמתה ביוני האחרון, והשקעתה השלישית במספר בחברה ישראלית, שאף נמנית עם בוגרות האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס. קודם לכן היא השקיעה בחברות SkyGiraffe, בוגרת האקסלרטור בישראל, ו-Zula.

אמיר פנחס, מנהל Microsoft Ventures Fund באירופה ובישראל, אמר כי "אנחנו אוהבים לתמוך בחדשנות במקום שבו טכנולוגיה עוזרת לאנשים לקבל החלטות מושכלות כדי לבצע דברים. העובדה שהחלטנו להשקיע בחברה ישראלית שלישית בתוך ארבעה חודשים מעידה על העוצמה הטכנולוגית והחשיבה יוצאת הדופן שניתן למצוא בארץ".

יש לכם סטארט-אפ מעניין? חושבים שכדאי לקוראים שלנו לדעת עליו? צרו איתנו קשר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים