נוקיה השיקה משפחת מכשירים חדשה מבוססת אנדרואיד

סדרת ה-Nokia X כוללת שלושה מכשירים במחירים של החל מ-89 יורו ● החברה מזמינה מפתחי אנדרואיד לפתח אפליקציות למכשירים אלה

נוקיה (Nokia) השיקה היום (ב') בתערוכת הסלולר העולמית MWC בברצלונה משפחה חדשה של טלפונים חכמים שעל אף שנקנתה על ידי מיקרוסופט (Microsoft), על אנדרואיד (Android). נראה כי הסיבה לכך היא שהתכנון של מכשירים אלה החל עוד לפני הרכישה.

בסך הכול השיקה החברה חמישה מכשירים, בהם את סדרת ה-Nokia X. החברה מזמינה מפתחי אנדרואיד לפתח אפליקציות למכשירים החדשים ו-"להיכנס לחלק הולך וגובר מהשוק". אחת האפליקציות שתהיינה מותקנות מראש בסדרת המכשירים החדשה היא וייבר (Viber), שנרכשה לא מכבר.

סדרת ה-Nokia X כוללת שלושה מכשירים: Nokia X+ ,Nokia X ו-Nokia XL. על פי החברה, המסכים בכל המכשירים מאפשרים למשתמשים לעבור בין האפליקציות בצורה חלקה יותר. ניתן להוריד את האפליקציות מהחנות של נוקיה ומ-12 חנויות צד שלישי. כמו כן, הם כוללים את יישום המפות של נוקיה ואת שירות המוזיקה Nokia MixRadio, שמאפשר האזנה לשירים והורדת פלייליסטים. כמו כן, ניתן לגשת מהם לשירותים פופולריים של מיקרוסופט, בכלל זה OneDrive לאחסון בענן. בשווקים מסוימים, יקבלו רוכשי המכשירים החדשים התנסות למשך חודש בחינם בסקייפ (Skype), משם יוכלו להתקשר לקווים נייחים ביותר מ-60 מדינות ולטלפונים ניידים בשמונה מדינות.

מכשירי Nokia X, הסדרה החדשה של נוקיה

ה-Nokia X מגיע עם מסך IPS בגודל 4 אינץ' ומצלמה של 3 מגה-פיקסל. ה-+Nokia X יכלול זיכרון אחסון מורחב. שני המכשירים מגיעים בצבעים ירוק בהיר, אדום בהיר, כחול-ירקרק, צהוב, שחור ולבן. אחיהם הגדול, ה-Nokia XL, כולל מסך בגודל 5 אינץ', מצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית של 5 מגה-פיקסל. הוא מגיע בצבעים ירוק בהיר, כתום, כחול-ירקרק, צהוב, שחור ולבן. כל המכשירים מבוססים על מעבדי SnapDragon דו-ליבתיים של קוואלקום (Qualcomm) וכוללים Dual SIM.

מכשיר ה-Nokia X יימכר באסיה-פסיפיק, אירופה, הודו, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה, במחיר של החל מ-89 יורו. המכירה של המכשירים הנוספים עתידה להתחיל באותם אזורים בראשית הרבעון הבא. ה-+Nokia X יעלה 99 יורו וה-Nokia XL יעלה 109 יורו.

יחד עם הסדרה החדשה השיקה נוקיה את מכשירי ה-Asha 220 ו-Asha 230. ה-220 כולל מסך בגודל 2.4 אינץ' ונוקיה טוענת כי הוא מותאם לאנשים שמשתמשים בטלפון נייד ובאינטרנט סלולרי בפעם הראשונה בחייהם. המכשיר יעלה החל מ-29 יורו. ה-Asha 230 יכלול זיכרון אחסון בענן בנפח של 7 ג'יגה-בייט, באמצעות OnDrive, ואופציה לגיבוי אוטומטי בענן של תמונות. מחירו ההתחלתי יעמוד על 45 יורו. שני המכשירים יושקו באסיה-פסיפיק, אירופה, הודו, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים