החברה שמאחורי Candy Crush יוצאת להנפקה

החברה הבריטית תנפיק מניות בבורסה האמריקנית, בשווי שצפוי להגיע לחמישה מיליארד דולר ● אנליסטים חוזים כי חברות היי-טק נוספות עומדות להצטרף אליה בקרוב, בעקבות ההצלחה של הנפקת טוויטר

King, החברה הבריטית שמאחורי המשחק הפופולרי Candy Crush, מתכוונת להנפיק מניות לציבור בארצות הברית. אנליסטים סבורים שההנפקה עשויה להיערך לפי שווי של חמישה מיליארד דולר.

בעקבות ההנפקה המוצלחת של טוויטר (Twitter) לפני חודשים אחדים צופים אנליסטים גל הנפקות של חברות היי-טק נוספות, כש-King היא הראשונה בהן. בין החברות הללו עשויות להימצא, על פי האנליסטים, שירות שיתוף המוזיקה Spotify, אתר שיתוף אפשרויות הלינה AirBnB וחברת התשלומים Square.

עם זאת, חלק מהאנליסטים תוהים האם King תוכל להמשיך ולצמוח, נוכח הקשיים שבהן נתקלות חברות משחקים מתחרות. אחת מאותן חברות היא Zynga, המפתחת של Farmville, ששער המנייה שלה כיום הוא כמחצית מהשער במועד ההנפקה, ב-2011. חברה נוספת היא Rovio, שמתקשה לשחזר את ההצלחה של Angry Birds מ-2010.

"אנחנו צופים ביקוש נאה להנפקה של King", אמר מייק היקי, אנליסט מבנצ'מארק (Benchmark). "אנשים רוצים לקחת חלק בהצלחה של שוק המכשירים הניידים ומבחינות רבות, מדובר במשחק מוביל".

Candy Crush היא האפליקציה החופשית שצברה את מספר ההורדות הרב ביותר ואת ההכנסות הגבוהות ביותר ב-2013. מאז ההשקה ב-2012 הורידו המשתמשים חצי מיליארד עותקים ממנה. יצוין כי המשחק הבסיסי מוצע בחינם אך תוספות כרוכות בתשלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים