פיתוח ישראלי בפרטנר: ממשק הפעלה נגיש לסמארטפונים

החברה השיקה ממשק שפותח יחד עם הסטארט-אפ הישראלי UIU, שלדבריה מאפשר למבוגרים ולאנשים שנמנעים משימוש בסמארטפונים לעשות זאת בצורה פשוטה

פרטנר השיקה היום (ג') ממשק שמנגיש פעולות שימושיות בסמארטפון, שמבוצעות באופן יומיומי ותדיר, תוך שילוב מלוא היכולות של המכשיר. הוא מיועד בעיקר לאוכלוסיה המבוגרת ולכאלה שנמנעים משימוש בטלפונים חכמים.

הממשק, Orange Friendly, הוא תוצר של שיתוף פעולה בין פרטנר לסטארט-אפ הישראלי UIU, שפועל בתחום הנגשת חוויית השימוש בטלפון החכם לקהלים שהיא לא מותאמת אליהם באופן מלא. מדובר בחלק מהתמקדות של פרטנר בסל הפתרונות שהיא מספקת לאוכלוסייה המבוגרת, בהם מוקד שירות אישי ייעודי ומכשיר ה-DORO, שהושק באחרונה.

מבדיקה שערכה החברה בקרב לקוחות בגילאי 65 ומעלה שהתנסו במכשיר מתקדם עלו הצרכים הבאים: גישה מהירה ישירות ממסך הבית לפעולות נפוצות; ריכוז כלל ההתראות במקום אחד על מסך הבית; לחיצה על חיצי דפדוף בנוסף על החלקה על המסך; והסרה והוספה פשוטות של פריטי תוכן למכשיר.

בהתאם לכך, היא פיתחה יחד עם UIU מעטפת ממשק שמרכזת באופן נגיש ופשוט, לדבריה, את הפעולות השגרתיות והיומיומיות: חיוג, משלוח SMS, חיפוש אנשי קשר, שימוש במצלמה, צפייה בגלריית תמונות והפעלת יישומים. הממשק מותקן במכשיר כאפליקציה, שהגדרתה כמסך הבית תפעיל אותה באופן קבוע. בנוסף, היא כוללת מדריך הפעלה ושימוש. לקוחות שחפצים בכך יכולים לחזור בכל רגע לממשק האנדרואיד (Android) הרגיל

בשלב ראשון שילבה החברה את הממשק במכשירי Infinity X, המותג הפרטי של פרטנר, ובהמשך הוא יורחב לדגמים נוספים. לקוחות שיש להם את המכשיר יקבלו בימים הקרובים עדכון גרסה אוטומטי שיכיל גם אייקון עם הממשק החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים