מנמ"ר רשות שדות התעופה ירון מלמד עוזב את תפקידו; יקודם לראש אגף בטיחות

מלמד שיגר לעובדים מכתב ובו ציין כי החליט לפרוש לאחר 13 שנים בתפקיד: "רשמנו לא מעט הצלחות והישגים בזכותכם" ● אלון ג'וס, איש אגף מערכות המידע ברשות, ישמש כממלא מקומו

ירון מלמד, המנמ"ר היוצא של רשות שדות התעופה

מנמ"ר רשות שדות התעופה, ירון מלמד, יסיים בקרוב את תפקידו כמנמ"ר הרשות בתום 13 שנות כהונה. מלמד צפוי להתקדם לתפקיד בכיר אחר במטה החברה – ראש אגף בטיחות. כממלא מקומו של מלמד מונה אלון ג'וס, איש אגף מערכות המידע ברשות.

במכתב ששיגר לעובדים מפרט מלמד כי החלטתו על סיום התפקיד היא פרי יוזמתו, לאחר שפנה למנכ"ל הרשות. "במהלך השנים היו לאגף לא מעט הצלחות והישגים, ובין היתר היינו שותפים להקמת מערך התיקשוב הכולל בטרמינל 3, הקמת מערכי אבטחת מידע והבטחת איכות, קביעת מדיניות ארגונית בתחומים שונים והקמת מערכות תומכות לניהול ה-IT", כתב מלמד.

עוד ציין במכתבו פרויקטים של שינויים בתהליכי העבודה ומימוש פרויקטים רוחביים – חלקם אף ייחודיים בנוף המקומי. "כל זאת במקביל להפעלה שוטפת ורציפה של מערך המיחשוב של רשות שדות התעופה. כמובן שמרבית העשייה הזו נזקפת לזכותם של מנהלי ועובדי אגף המידע", מסר מלמד.

גל של שינויים בענף
מלמד מצטרף לשורה של מנהלים בכירים ב-IT שמסיימים את תפקידם – כפי שדיווחנו כאן בימים האחרונים באנשים ומחשבים. בכך מתארכת הרשימה של אילן ינובסקי מרשות הדואר, שהודיע אמש (ד') על פרישתו מהתפקיד לאחר שלוש שנים; משה וולף, ראש אגף הפיתוח של בנק לאומי וראש חטיבת התפעול והמיחשוב (חת"מ), שהחליט לחפש אתגרים חדשים לאחר תשע שנים בבנק; וכן ארבעה מנהלים בכירים נוספים בחטיבת הטכנולוגיה בבנק: שלמה פרגמנט האחראי על ניהול הסיכונים בבנק, מנהל הטכנולוגיות שרון ברעם, מנהל התשתיות אלי הלפרין, וחברת הנהלת החטיבה וליביה מרקוס.

אלו מצטרפים לדיווחים נוספים מהשנה החולפת על סיום תפקידם של יעקב רבינוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות של תנובה; פרישתו לגמלאות של צבי אמיתי, מנמ"ר מפעל הפיס; ועזיבתה מרצון של כרמלה אבנר ממטה התיקשוב הלאומי.

המהלכים האחרונים היו לשיחת היום במפגש פורום המנמ"רים C3 של אנשים ומחשבים, שנערך היום לסיכום שנת 2013. למרות שכל אחד מהעוזבים עשה זאת מסיבותיו הוא, יש הרואים קשר ישיר לעיתוי. בין היתר, ישנה האפשרות כי הצורך ההולך ומתהדק בין הקו העסקי של הארגון לגזרת ה-IT, לצד הדרישות לפתרונות מיידים – הם אלה אשר הטו את הכף בהחלטה. זאת, במיוחד כאשר בראש הפירמידה מזהים כי חלק מהמנמ"רים לא מיישרים קו עם הטרנד הנוכחי בשוק. גורם נוסף הוא כמובן ההאטה בחלק ממגזרי המשק, שנותנת אותותיה בדמות הלחץ של ההנהלות לצמצם שכבות של מנהלים ולקצץ בהוצאות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. sathack

    ניצנים לזה כבר נראו לפני מספר שנים. מפליא שזה קרה רק עכשיו. בהצלחה למחליף.

אירועים קרובים