פרסום ראשון: אמת ברמור רוכשת השליטה ב-CIS ו-Citadel תמורת יותר מ-8 מ' ש'

הרוכשת מקבוצת אמת מיחשוב מעוניינת להרחיב את פעילותה לתחומי אבטחת המידע והסייבר ● CIS מתמחה במתן פתרונות פיתוח תוכנה, Citadel מתמקדת בין היתר בייעוץ טכנולוגי ומבדקי חדירה וסייבר

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת. מיחשוב. צילום: ניב קנטור

אמת ברמור מקבוצת אמת מיחשוב רכשה 73% מהאחזקות בחברת CIS ו-60% מהאחזקות ב-Citadel. היקף הרכישה המשותפת עומד על 8.35 מיליון שקלים. לצד ההשקעה של ברמור, הוסכם כי הרכישה תכלול גם מנגנון של תמורה עתידית נוספת כתלות בתוצאות העסקיות של החברות הנרכשות. השלמת העסקה מותנית בקבלת אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים.

אמת ברמור היא שותף עסקי של יבמ (IBM), ומספקת תשתיות מיחשוב כגון שרתי AS400 ו-Power, וכן מערכות פתוחות ומערכות אחסון וגיבוי מבוססות טכנולוגיה של הענק הכחול. המניע למהלך הוא רצונה של הרוכשת להרחיב את פעילותה לתחומי אבטחת המידע וההגנה מפני סייבר.

CIS מתמחה במתן פתרונות פיתוח תוכנה, ניהול פרויקטים ומכירת מוצרים בתחום תשתיות תוכנה ואבטחת המידע. החברה נוסדה בשנת 2000, מנוהלת על ידי גיל צברי ומעסיקה כ-30 עובדים. צברי ימשיך להיות מנכ"ל CIS ובעל מניות בה.

Citadel היא חברת ייעוץ בתחום אבטחת מידע. החברה נוסדה בשנת 2010 ולה שלושה תחומי פעילות עיקריים: ייעוץ טכנולוגי, ייעוץ רגולטורי וטיפול בתחום GRC, ומבדקי חדירה וסייבר. החברה מעסיקה כ-25 עובדים ומנוהלת על ידי מוטי קארו. קארו ימשיך להיות מנכ"ל החברה. צברי וקארו ימשיכו להיות בעלי מניות בחברה.

אסף דוד, מנכ"ל אמת ברמור: "לאור האתגרים המתהווים בשוק והבנת הצרכים של לקוחותינו, החלטנו להרחיב את פעילותה של אמת ברמור לתחומי אבטחת המידע והסייבר ובכך לתת ללקוחות סל מוצרים רחב יותר בעולמות התשתיות. שתי החברות הנרכשות נותנות ערך מוסף גדול בתחומי התמחותן בעולמות אבטחת המידע. החיבור בין החברות ייצור סינרגיה בשוק ויביא לצמיחה שלנו".

צברי וקארו אמרו כי "השותפות עם אמת ברמור תואמת את האסטרטגיה והרצון של החברות שלנו להתפתח בתחומי הפתרונות של עולמות אבטחת המידע, אנו שמחים להצטרף לגוף מיחשוב מהמובילים במדינת ישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים