לי צ'ן, A10: "המנמ"רים מוכנים לקצץ ברכישת מערכות קריטיות – העיקר שההנהלה תהיה רגועה"

"המצב של המנמ"רים קשה והם עושים הכול כדי שהמשתמשים לא יתלוננו", אמר צ'ן, מייסד ומנכ"ל החברה, בכנס הלקוחות והשותפים שלה ● במהלך הכנס הכריזה החברה על הפלטפורמה שלה לניהול רשתות תקשורת ואיזון עומסים

06/11/2013 10:23

"מצבם של המנמ"רים בארגונים קשה בימים אלה והם מוכנים לעשות הכול כדי שההנהלה תהיה רגועה והמשתמשים לא יתלוננו, כולל לקצץ ברכישת מערכות וציוד הכרחיים", כך אמר לי צ'ן, מייסד ומנכ"ל A10, בראיון לאנשים ומחשבים.

צ'ן דיבר בכנס הלקוחות והשותפים השנתי של החברה, שנערך השנה בסינגפור. נטלו בו חלק כ-300 שותפים ולקוחות, רובם מהמזרח הרחוק, אולם גם מארצות הברית, מאירופה ומשלחת של ארבעה אנשים מישראל: אריה מבורך, מנהל פעילות A10 בזברה, עופר פז, המנהל הטכני של החברה, דורון שחר, מנכ"ל OverLine, וגיל ברטור, נציג A10 בישראל ובעוד 16 מדינות במזרח התיכון ובמזרח אירופה.

A10, אותה כינה צ'ן "חברה צעירה ורעננה", הוקמה לפני כעשור. היא התמקדה בשנותיה הראשונות אך ורק במו"פ, ולאחר מכן החלה לשווק את המוצרים שלה בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק. לפני כחצי שנה היא החלה לשווק את מוצריה בישראל. לדברי צ'ן, "המוטו שלי הוא: לא חייבים להוציא הון על מנת לשפר את ביצועי המערכות של הארגון, אפשר לספק פתרון מלא בלי לנסות לחלוב את הלקוחות ועדיין להרוויח יפה".

במהלך הכנס הכריזה A10 על הפלטפורמה שלה לניהול רשתות תקשורת ואיזון עומסים. הפתרון מאפשר שיפור ביצועים של רשתות במודל ה-OSI, החל בשכבה הרביעית וכלה בשכבה השביעית. מהחברה נמסר כי הוא עונה על רוב הבעיות שאינן נובעות מתקלות חומרה או חשמל בנתב או בתשתיות החומרה והתקשורת.

לדברי ברטור, הפתרון של A10 יצליח בישראל. "מאז שנכנסתי לתפקיד, לפני מספר חודשים, אני נפגש ומשוחח עם לקוחות פוטנציאליים ומספר להם על הפלטפורמה החדשה. כולם מביעים פליאה איך יכול להיות ששירות שהם רגילים לשלם עליו כסף רב – עבור החומרה, התוכנה והרישיונות יחדיו – מגיע כעת כמוצר אחד במחיר הגון ושפוי משמעותית? איפה מסתתר המוקש? ובכן, אין מוקש". הוא טען כי עד היום גבו חברות אחרות, שמציעות פתרונות אחרים, מחיר גבוה הרבה יותר כי "אם הלקוח לא יודע שיש לו אפשרות לקבל משהו אחר, הוא ישלם מה שמבקשים ממנו".

"אנחנו באים ללקוח, מתקינים את הפתרון שלנו על יישום או מערכת אחת, מחכים כמה ימים ואז מורידים את הפתרון שלנו מהרשת", ציין ברטור.

לשאלת אנשים ומחשבים לגבי יציבות החברה וחוסנה הוא השיב כי "A10 היא חברה בין לאומית, עם יותר מ-700 עובדים ומחזור מכירות של עשרות מיליוני דולרים בכל רבעון. החברה צומחת במהירות בכל רבעון ומצרפת עוד ועוד לקוחות, גדולים וקטנים. לא מדובר פה באיזה סטארט-אפ של 10 או 50 איש, אלא בעסק לכל דבר, ונתח השוק שלה במדינות כמו יפן וארצות הברית רק הולך וגדל. זו שנה שלישית ברציפות ש-A10 היא החברה היחידה שמתקדמת בדירוג של גרטנר (Gartner)".

הכותב היה אורח החברה בכנס בסינגפור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים