סניף CSR בישראל ישמש כמרכז הפיתוח הראשי של החברה

כחלק מהמהלך, החברה העבירה למרכז שלה במת"ם שבחיפה חלק מפעילות הפיתוח הדיגיטלי שהיא מבצעת מסין ● יופּ ואן ברדן, מנכ"ל החברה, ביקר באחרונה בארץ ואמר: "אנחנו מאמינים ביכולות הגבוהות של הסניף הישראלי"

CSR, שרכשה את צורן הישראלית ב-2011 תמורת 679 מיליון דולר, הודיעה שהסניף בארץ ישמש כמרכז הראשי שלה בתחום הפיתוח הדיגיטלי. הסניף שוכן במת"ם שבחיפה.

בשבוע שעבר ביקר בישראל יופּ ואן ברדן, מנכ"ל CSR, ומסר שהחברה העבירה פעילות פיתוח מסין לסניף שלה בארץ. לדבריו, המרכז ינהל את כל פעילות הפיתוח הדיגיטלי של החברה ברחבי העולם. הוא ציין כי "אנחנו מאמינים ביכולות הגבוהות של הסניף הישראלי, משלבים את הטכנולוגיה שמפותחת בחיפה בתחומי הפעילות האחרים שלנו וחשים מחויבות גבוהה כלפי ישראל".

ואן ברדן ציין שהחברה בוחנת בעקביות רכישות של חברות טכנולוגיות צעירות באחד ממנועי הצמיחה שהגדירה: Imaging – תחום הרכב עם מערכות infotainment, וכן Location & Indoor Location – קול ומוזיקה, ו-Bluetooth Smart. "רכישות בתחום ה-3D או הזיהוי הקולי בהחלט באות בחשבון" אמר. "הפכנו מחברה שמזוהה רק עם הבלוטות' (Bluetooth), אותו המצאנו ב-2000, לחברה טכנולוגית מגוונת". הוא ציין ש-CSR מראה צמיחה עקבית של כ-10% בשנה. "מאז רכישת צורן, המניה שלנו צמחה מ-2 ליותר מ-5 ליש"ט".

לאחר שרכשה את צורן הפכה CSR למפתחת ומספקת רכיבים למצלמות דיגיטליות. "אחת מכל שלוש מצלמות בעולם מבוססת על הטכנולוגיה שלנו", ציין ד"ר יצחק שנברג, מנכ"ל CSR ישראל וסגן נשיא בכיר בחברה העולמית. לדבריו, "מאחר ששוק המצלמות נמצא בירידה, מאז שכולנו מסתובבים עם מצלמות במכשירים הניידים, לקחנו את הטכנולוגיה שלנו לעולם מצלמות הווידיאו ולתחום הווידיאו הלביש (Wearable). אנחנו שואפים להפוך למובילי שוק גם בתחום הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים