לקראת סוף הדרך: נוקיה תפסיק לתמוך בסימביאן בתחילת 2014

לקוח שיחווה בעיות במערכות ההפעלה הוותיקות ויפנה לנוקיה - לא יקבל מענה ● למרות זאת, החנויות המקוונות של סימביאן ו-MeeGo ימשיכו לפעול, אולם מפתחים שירצו להעלות אליהן אפליקציות חדשות לא יוכלו לעשות זאת החל מ-1 בינואר

סימביאן (Symbian) ו-MeeGo חוות, כך נראה, פרפורי גסיסה: נוקיה (Nokia) הודיעה שתחדל תספק תמיכה עבור הפלטפורמות הוותיקות הללו החל ב-1 בינואר 2014. המערכות לא יפסיקו לעבוד, אולם משתמש שיחווה תקלה לא ימצא עוד עזרה בחברה שיצרה אותן.

למרות הפסקת התמיכה, נוקיה לא מתכוונת בינתיים לסגור את חנויות האפליקציות של סימביאן ו-MeeGo. עם זאת, מפתחים לא יוכלו להעלות אליהן אפליקציות חדשות או לעדכן קיימות, והגולשים יוכלו להוריד רק את אלה שיועלו אליהן עד סוף השנה, או שישנן כבר כיום, אולם אך ורק עם עדכונים שיועלו עד 31 בדצמבר. מה שכן, החברה תמשיך להעביר את התשלומים עבור האפליקציות למפתחים.

נוקיה כתבה באתר שלה כי "אם יש לכם תכני סימביאן ו-MeeGo בחנות של החברה, הם ימשיכו להיות זמינים ללקוחות ואתם תמשיכו לקבל דו"חות הורדה ותשלומים עבור התכנים המורדים. עם זאת, החל ב-1 בינואר 2014 לא תוכלו יותר לפרסם תכנים חדשים או לעדכן את התוכן הקיים".

אירועים קרובים