נהג במכונית של Google Street View פגע בשלושה כלי רכב בשתי תאונות שונות

הנהג נכנס בתחילה באוטובוס, נסע עם נהג הרכב הנפגע למוסך אולם נמלט, כי לא רצה לשאת בתשלום תיקון הרכב ● לאחר מרדף שניהלו השניים פגע נהג הרכב של גוגל באוטובוס נוסף ובמשאית חונה ● הוא נעצר על ידי המשטרה המקומית - אולם כבר שוחרר ● לא ברור האם יש נפגעים

נהג במכונית של Google Street View גרם לשתי תאונות שונות בהן פגע בשלושה כלי רכב. התאונות אירעו לפני ימים אחדים בבוגור, סמוך לג'קרטה, בירת אינדונזיה. לא ידוע האם היו בהן נפגעים, אולם תמונות של הרכב של גוגל (Google) שהועלו לרשת מעידות, כי הוא נפגע פגיעה חמורה.

בתחילה, נכנס הנהג עם מכונית הסובארו (Subaru) של השירות באוטובוס. על פי המשטרה המקומית, מיד לאחר התאונה ליווה הנהג של Street View את נהג האוטובוס למוסך, אולם לאחר מכן נמלט מהמקום עם המכונית הפגועה בה נסע. הוא חשש שיצטרך לשאת בתשלום הנזק שנגרם למכונית בה פגע – 200 אלף רופי (כ-60 שקלים).

נהג האוטובוס הכעוס נכנס אף הוא למכוניתו וניסה לאורך שלושה קילומטרים לרדוף אחרי הנהג נהג הרכב של גוגל, עד שזה פגע באוטובוס נוסף ובמשאית חונה. רק אז הוא ויתר – והמשטרה עצרה אותו.

קצין המשטרה המקומית סירב למסור את שמו של הנהג אולם מסר, כי הוא כבר שוחרר וכי "נושא התשלומים על תיקון כלי הרכב סודר".

וישנו מחמוד, דובר גוגל באינדונזיה, אמר בתגובה לתאונה, כי "אנחנו לוקחים תאונות כמו זו מאוד ברצינות. אנחנו עובדים בצמוד עם הרשויות כדי לטפל במקרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים