ג'ודי שלום ניר מוזס בטוויטר: "הייתי צריכה לחסל את אסד בהלוויית האפיפיור"

שלום ניר מוזס העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה בה היא נראית קרובה לנשיא הסורי בהלווייתו של יוחנן פאולוס השני, שהתקיימה ב-2005 ● היא טענה, כי לא הייתה במקום שמירה וכי "לא אהבתי אותו כבר אז" ● הציוץ עורר תגובות ברשתות החברתיות והעיתונאי והפעיל החברתי חגי מטר הציע למנות אותה לשגרירות ישראל באירלנד

ג'ודי שלום ניר מוזס ידועה בציוצים שהיא מפרסמת בחשבון הטוויטר (Twitter) שלה, שמעוררים עניין רב ברשת, ונדמה שהבוקר (א') היא פרסמה את אחד הבולטים שבהם – הפעם נגד בשאר אל-אסד. היא כתבה בהתייחס לאסד, כי "הייתי צריכה לחסל אותו כבר בהלוויית האפיפיור. בזבוז. לא אהבתי אותו כבר אז".

שלום ניר מוזס העלתה לחשבון שלה תמונה בה היא נראית קרובה מאוד לנשיא הסורי במהלך הלווייתו של האפיפיור יוחנן פאולוס השני, שאירעה ב-2005, וציינה שלא הייתה במקום שמירה.

הציוץ כבר עורר תגובות רבות ברשת, והעיתונאי והפעיל החברתי חגי מטר אף כתב בציניות שיש לשלום ניר מוזס "כישרון מולד לדיפלומטיה". הוא אף קרא למנות אותה לשגרירות ישראל באירלנד. בחודש שעבר פרסמה השגרירות בחשבונות שלה בפייסבוק (Facebook) ובטוויטר הודעה לא דיפלומטית לפיה "היטלר היה מרוצה מפעולות האו"ם נגד ישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים