סמסונג ישראל השיקה את גרסת המיני של ה-S4

הגרסה החדשה דומה חיצונית ומבחינת מערכת היישומים ל-S4 עצמו, אבל מציע תצורה נמוכה יותר ממנו ● המסך שלה עומד על 4.3 אינץ' ורק 5 ג'יגה-בייט זיכרון פנוי למשתמש ● ניתן לרכוש את המכשיר ברשת החנויות של סמסונג ישראל או באתר של היבואנית, סאני תקשורת, תמורת 2,499 שקלים

סמסונג (Samsung) ישראל השיקה היום (ד') את גרסת המיני של הגלקסי S4, מכשיר הדגל של הקבוצה. המכשיר דומה מבחינה חיצונית לאח הגדול שלו, שכבר הספיק להפוך ללהיט, ומציע מערכת יישומים שדומה לזו שמותקנת ב-S4, אך מכל שאר הבחינות מדובר במכשיר שמציע תצורה נמוכה יותר.

המסך של גרסת המיני קטן באופן משמעותי מזה של אחיו הבכור וגודלו הוא 4.3 אינץ' בלבד. על אף שגם המיני מציע מסך AMOLED, הרזולוציה שלו היא באיכות של qHD בלבד לעומת רזולוציית ה-HD המלאה של ה-S4 הרגיל.

גם מבחינה טכנית לא ניתן להשוות את ה-Mini ל-S4 בגודל המלא. הוא מגיע עם מעבד כפול ליבה במהירות 1.78 ג'יגה-הרץ בלבד לעומת מעבד ה-Octa של הטלפון הבכיר, הוא מצויד ב-1.5 מגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 מגה-בייט של זיכרון אחסון, מהם 5 מגה-בייט בלבד פנויים למשתמש. את זיכרון האחסון ניתן לשדרג, עם זאת, באמצעות כרטיס microSD ולהגיע לנפח של עד 64 ג'יגה-בייט.

הטלפון, שמגיע עם אנדרואיד 4.2.2 (Android 4.2.2), כולל מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסלים ומצלמה קדמית של 1.9 מגה-פיקסלים. כמו כן, הוא תומך ב-WiFi 802.11 a/b/g/n ובלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0) ומצויד גם ב-GPS וחיישן אינפרא-אדום לשימוש בטלפון כשלט רחוק.

מבחינת תוכנה, הגלקסי S4 מיני מציע פחות או יותר את מה שמציע אחיו הגדול, כולל Group Play ,S Translator ,S Voice וגם S Health, שניתן להורדה מחנות היישומים של סמסונג עבור המכשיר המסוים הזה.

הגלקסי S4 מיני יימכר בצבעי שחור ולבן ברשת החנויות של סמסונג ישראל ובאתר של היבואנית הרשמית, סאני תקשורת. מחירו עומד על 2,499 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים