חברות מסחריות כבר מסתערות על האפשרות להעלות סרטונים מוכנים לאינסטגרם

השירות שמאפשר להעלות סרטונים שהחברות עצמן הפיקו, מבלי להשתמש בכלים שמציעה האפליקציה, מושך חברות רבות, בהן GAP ● אינסטגרם השיקה את השירות ביום ד' ואין ספק שהוא יביא להעלאת האיכות של הסרטונים שמופצים באפליקציה

חדה ומפורטת. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) השיק את האפשרות להעלות סרטונים מוכנים מבחוץ, לא מהכלים של האפליקציה עצמה, רק ביום ד', ותוך ימים ספורים מיהרו חברות מסחריות לנצל זאת. אתר Mashable מדווח שאחת מהן היא חברת האופנה GAP, שהעלתה לאינסטגרם סרטון במסגרת מסע הפרסום Back to Blue.

רייצ'ל טיפוגרף, מנהלת מדיה עולמית ומדיה חברתית ב-GAP, אמרה, כי "יצירה של סרטוני וידיאו מושכים היא מיומנות שדורשת יכולות מקצועיות של עריכה ומיקס. תכונת הייבוא החדשה משנה את כללי המשחק ומאפשרת להעלות תכנים מסוגים חדשים. מותגים יכולים לנצל את היכולות הללו כדי להפיק תכנים ולהעלות אותם לאינסטגרם, בהתאם לצרכים העסקיים שלהם".

גם Lululemon העלתה השבוע סרטון ראשון שלה לאינסטגרם. שרה הרן, מנהלת מדיה חברתית בחברה, אמרה, כי "באינסטגרם יכולים הסיפורים שלנו להתעורר לחיים. אנחנו שוקלים להעלות אליו סרטונים באופן קבוע".

אין ספק שהאפשרות לייבא לאתר סרטונים מוכנים תעלה את איכות התוכן והמשתמשים יוכלו בקלות להבחין איזה סרטון הוכן בידיים מקצועיות ואיזה סרטון הורכב באפליקציה עצמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים