מנהלי אבטחה: המידע על איומים לא עדכני מספיק – ומוביל לנזק שנתי ממוצע של 10 מיליון דולרים

הגידול בכמות המידע המודיעיני הופך את המידע הזה ללא רלוונטי ולא שימושי בתוך 4 עד 12 דקות – כך עולה מסקר שערך מכון פונימון בקרב 700 מנהלי אבטחת מידע ● עוד קובע המחקר, כי אם המידע אודות הפריצה לרשת הנתונים הארגונית מגיע בתוך 60 שניות מתחילת המתקפה, הרי שהוא יכול לחסוך לארגונים בממוצע, כ-4 מיליון דולרים בשנה

מנהלי אבטחת המידע עונים על סוגיות שונות. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

57% ממנהלי אבטחת המידע בארגונים מעריכים, כי המידע אודות האיומים על רשתות המחשב שלהם אינו עדכני מספיק, דבר המוביל לנזק שנתי ממוצע של 10 מיליון דולרים – כך מעלה מחקר חדש שנערך על ידי מכון פונימון (Ponemon). הסקר נערך בקרב 700 מנהלים ב-378 ארגונים, ומומן על ידי Norse, ספקית פתרונות בינה לאיומי אבטחה.

על פי המכון, מידע עדכני על האיומים המקוונים יכול לאפשר לחברות להגיב מהר יותר להתקפות ולמנוע פריצות, אלא שהגידול בכמות המידע המודיעיני הופך את המידע הזה ללא רלוונטי ולא שימושי בתוך 4 עד 12 דקות. עוד קובע המחקר, כי אם המידע אודות הפריצה לרשת הנתונים הארגונית מגיע בתוך 60 שניות מתחילת המתקפה, הרי שהוא יכול לחסוך לארגונים בממוצע, כ-4 מיליון דולרים בשנה.

נתון ידוע קובע, שחברות מצויות באפלה לגבי הידיעה האם מערכות ה-IT שלהן נמצאות בסכנה, וכי משך הגילוי הממוצע של פריצה מאז ביצועה, עומד על ימים רבים. גם מחקר זה העלה נתונים דומים, כאשר מחצית מהנשאלים העריכו, כי ייקח להם שבועות עד חודשים עד שיידעו על פריצה למערך ה-IT הארגוני שלהם. רק רבע מהנשאלים העריכו, כי זו תתגלה בתוך יממה או פחות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רשתית

    כתבה מעניינת על הרשתות האפלות https://www.youtube.com/watch?v=qIt5tCB0Hyo

אירועים קרובים