מתנגדי המשטר במצרים המזוהים כחברי אנונימוס קוראים להתקיף היום את אתרי הממשלה

האקרים המזהים את עצמם כתומכים במשטר הקודם הכריזו על התקפות מקוונות במטרה "לענות על הדרישות של העם המצרי" להחזיר את השלטון לאחים המוסלמים, להפסיק מעצרים והרג מפגינים, ולחדול מלפרסם ידיעות שקריות, לטענתם, באמצעי התקשורת ● לדבריהם, "כך ייווכח שאנחנו חיילים, שנשקנו הוא הטכנולוגיה ושהוא מיועד לתמיכה בעם המדוכא ולהמשך חיסול המשטרים העריצים"

העימותים בין תומכי המשטר החדש לתומכי המשטר הקודם במצרים לא נותרים בכיכרות בלבד ועוברים גם למרחב האינטרנטי: הודעה שפרסמו פעילים המזהים את עצמם כחברי אנונימוס (Anonymous) קוראת לגולשים לבצע החל מהיום (ג') מתקפות מקוונות על האתרים של המשטר החדש, במחאה על פעולותיו ובמטרה להחזיר את השלטון לידי האחים המוסלמים.

ההודעה, המנוסחת בערבית ובאנגלית, קוראת "לאחינו בעולם הערבי ולאחינו בטורקיה, אינדונזיה, אלג'יריה, מרוקו ובכל מדינות העולם להצטרף אלינו במהלך זה, לשם עצירת האתרים השייכים למשטר הנוכחי במצרים ופריצה אליהם. המהלך יחל ב-30 ביולי 2013 ומטרתו לענות על הדרישות הבאות של העם המצרי: השבת הנשיא, מוחמד מורסי, ויתר מנהיגי המשטר הקודם לתפקידיהם; הפסקת הרג המפגינים לפני מטה משמר הרפובליקה ובכל מחוזות מצרים; הפסקת המעצרים של אזרחים ומוסלמים ברחבי מצרים; והפסקת פרסומן באמצעי התקשורת של חדשות שקריות, שמכתימות את דמותם של המוסלמים".

ד"ר טל פבל, מומחה לאינטרנט ולאיומים מקוונים במזרח התיכון, ציין ש-"האאקרים הודיעו שתוצאות פעולותיהם יפורסמו באתרים, פורומים ובעמודי הפייסבוק (Facebook) שלהם. הם כתבו ש-'כך ייווכח שאנחנו חיילים, שנשקנו הוא הטכנולוגיה ושהוא מיועד לתמיכה בעם המדוכא ולהמשך חיסול המשטרים העריצים'".

הוא אמר, כי "עוד כוללת ההודעה 30 כתובות אתרי אינטרנט ושבעה עמודי פייסבוק של משרדי ממשלה, סוכנויות ידיעות, גורמי ביטחון ובנקאות במצרים, ובכלל זה את עמוד הפייסבוק של מוחמד אל בראדעי".

"לפי שעה, תורגמה קריאה זו להודעה בחשבון טוויטר (Twitter) המזוהה עם אנונימוס, ובה קריאה לבצע מתקפה נגד אתר משרד החוץ המצרי. ההודעה כוללת הפניה לעמוד ממנו ניתן לעשות זאת", הוסיף ד"ר פבל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים