יאהו! הציגה גרסה משודרגת של אתר פליקר

התמונות נטענות בגרסה המשודרגת ב-HD וכאשר מעלים אותן לאינטרנט ומשתפים אותן "לא מאבדים מהחדות", ציינה מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו! ● החברה הודיעה שמעתה ייהנה כל משתמש באתר אחסון התמונות מנפח אחסון של 1 טרה-בתים בחינם ● כמו כן, יאהו! השיקה יישום של פליקר לאנדרואיד, לאחר שיישום דומה ל-iPhone הושק עוד בדצמבר

כשמתגעגעים, מחזירים,Flickr Pro, פליקר

יאהו! (!Yahoo) הציגה אמש (ב') את הגרסה המשופרת של אתר פליקר (Flickr) ויישום שלו למכשירי אנדרואיד (Android). כמו כן, החברה הודיעה שמעתה ייהנה כל משתמש באתר אחסון התמונות מנפח אחסון של 1 טרה-בתים בחינם.

לדברי מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו!, הממשק החדש של פליקר, שמתפרש על כל שטח האתר ומאפשר גלילה אינסופית, מתאפיין "ביופי עוצר נשימה". התמונות נטענות ב-HD וכאשר מעלים אותן לאינטרנט ומשתפים אותן "לא מאבדים מהחדות", ציינה.

על פי אדם קהאן, סגן נשיא בכיר למכשירים ניידים וטכנולוגיות מתפתחות ביאהו!, פליקר התאפיין בעבר "במילים, תמונות קטנות וקישורים כחולים – התמונות לא ניצבו עוד במרכז". לדבריו, העדכון נועד "לאחד את העולם כשבמרכזו התמונות". מאייר הוסיפה, כי השירות "פיגר מאחור", אך כעת הוא "שוב מרהיב".

היישום החדש למכשירי אנדרואיד "מאפשר להעלות ולשתף את התמונות בכל מקום", ציינה מנכ"לית יאהו!. "כעת פועל פליקר בכל הפלטפורמות החשובות". היישום המעודכן מקביל ליישום למכשירי iPhone שהשיקה יאהו! בדצמבר והוא מאפשר "לשמור על האיכות המקורית של התמונות, כך שכל תמונה שמצלמים ומשתפים, וכל תמונה שצופים בה בטלפון או במחשב הלוח, נראית נהדר". ניתן להוריד את היישום החדש לאנדרואיד מחנות Google Play.

אולם, אין די בממשק מודרני – צריך גם נפח אחסון, ולשם כך מציעה עתה יאהו!, כאמור, בחינם לכל משתמש נפח של 1 טרה-בתים לאחסון תמונות, שלפי קהאן מספיק לאחסון של 537,731 תמונות באיכות מקורית מלאה. במענה לשאלה לשם מה צריך נפח כה גדול הוא אמר, כי "רצינו להיות כנים ולא לומר 'ללא הגבלה'. האמת היא שרצינו שהמשתמשים כלל לא יצטרכו לחשוב על מגבלות של נפח אחסון".

מאייר הוסיפה, כי המהנדסים של יאהו! שוקדים ללא ליאות על מנת להבטיח שמרכזי הנתונים יוכלו לעמוד בכמויות כה גדולות של תמונות. היא אישרה שעם השדרוג הגיע אל קיצו שירות Flickr Pro, "משום שעם הטכנולוגיה המודרנית של המצלמות כולם יכולים לצלם תמונות ברמה מקצועית".

אלה שיזדקקו לנפח אחסון נוסף יוכלו לרכוש תוספת של 1 טרה-בתים תמורת 499.99 דולרים לשנה ואלה שיסתפקו בנפח המקורי אך ירצו שלא יוצגו מודעות יוכלו לשלם 49.99 דולרים ולקבל פטור מהצגתן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים