רון דוידי, קמינריו: "עולם ה-IT כולו התקדם בקצב מואץ – למעט האחסון"

"האחסון לא התפתח בקצב מספק והוא מהווה כיום גורם שמעכב את מערכות הליבה הארגוניות מלהפיק את מה שמצופה מהן", אמר דוידי, מנהל אזורי ישראל ו-EMEA בחברה ● לדבריו, "בעשור האחרון חלו שיפורים מהותיים במערכות המידע בארגון ולעומת זאת, מערכות האחסון הקיימות בהם בנויות על ארכיטקטורה שתוכננה לפני עשרות שנים - טכנולוגיה המבוססת על דיסקים שעבודתם מכנית וקצבם איטי, או על כזו שמשלבת גם דיסקים מבוססי SSD שלא מנוצלים בצורה המיטבית"

"עולם ה-IT כולו חווה באחרונה התקדמות אדירה, על כל התחומים שבו, חוץ מתחום אחד – האחסון. התחום הזה לא התפתח בקצב מספק והוא מהווה כיום גורם שמעכב את מערכות הליבה הארגוניות מלהפיק את מה שמצופה מהן", כך אמר רון דוידי, מנהל אזורי ישראל ו-EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) בחברת קמינריו (Kaminario).

דוידי דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס STORAGE&BACKUP 2013, שייערך ביום א', 26 במאי, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, "בעשור האחרון חלו שיפורים מהותיים במערכות המידע בארגון. השרתים נעשו מהירים יותר כתוצאה מהתפתחות מאסיבית של תעשיית השבבים והמעבדים, התקשורת נעשתה מהירה יותר אף היא והיישומים נכתבו בצורה כזו שהם יכולים לנצל טוב יותר את התשתית החדשה והמהירה. לעומת זאת, מערכות האחסון הקיימות כיום ברוב הארגונים בנויות על ארכיטקטורה שתוכננה לפני עשרות שנים – טכנולוגיה המבוססת על דיסקים שעבודתם מכנית וקצבם איטי, או על כזו שמשלבת גם דיסקים מבוססי SSD שלא מנוצלים בצורה המיטבית".

"ברוב המוחלט של הארגונים, פתרון האחסון הקיים הוא הגורם המעכב את מערכות הליבה הארגוניות מלעבוד מהר יותר ולשרת את העסק", ציין דוידי. "אף על פי שמערך האחסון הוא מרכיב חשוב בביצועי היישומים, ארגונים לא תמיד חושבים עליו כעל גורם המעכב ביצועי יישומים ומשקיעים קודם לכן בשיפור המעבד, שדרוגי תוכנה, כלי שליטה ובקרה טובים יותר ועוד. לכן, בעידן של Big Data, בו נדרש הארגון לאחסן ולנהל את המידע הארגוני בצורה יעילה, זמינה וחסכונית יותר, ארגונים עומדים כמעט חסרי אונים עם טכנולוגיות אחסון שלא מצליחות להדביק את קצב הגידול במידע, שמכפיל את עצמו בכל שנה, ועם ביצועים לא מספקים של מערכות המידע הקריטיות לארגון".

הוא הוסיף ש-"בשנים האחרונות, עם התפתחות טכנולוגיית ה-SSD וירידת מחיריה, חלה התקדמות משמעותית בחדירה שלה לארגונים וחברות. ב-2012 הפכה ה-SSD מתחום נישתי במערך האחסון הארגוני לטכנולוגיה שארגונים רבים משלבים כאמצעי אחסון, במטרה להשיג זינוק משמעותי בביצועים". קמינריו הייתה הראשונה שזיהתה את המגמות האלה כבר לפני מספר שנים וכיום היא מספקת פתרון אחסון בשל, שמבוסס 100% על פלאש (Flash) ועובד בהצלחה בסביבות ייצור של עשרות לקוחות, מארגוני אנטרפרייז גדולים ועד לקוחות SMB. באחרונה השקנו את הגרסה הרביעית של Kaminario K2, עם רכיבים חדשים ושיפור נוסף בביצועים".

הוא סיכם באומרו, כי "בעידן הניידות, בו מגמת ה-BYOD מתרחבת, עולים הצורך והציפייה בקרב משתמשי המובייל לחוויית שירות ולקוח טובה. על כן החברות חייבות שהתשתית תעבוד עם מערכי אחסון מהירים יותר ובעלי יכולת גידול".

מתעניינים באחסון ובגיבוי? הירשמו לכנס STORAGE&BACKUP 2013 של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים