אסף רשף, נטקום: "ארגונים נמצאים במרדף בלתי פוסק אחרי פתרונות אבטחה"

"כתוצאה מהמרדף, ארדגונים עושים שימוש במספר רב של טכנולוגיות נישה", אמר רשף, מהנדס מערכות בכיר לאבטחת מידע בחברה ● לדבריו, "זה גורר עמו עלויות גבוהות, עומס רב וקשיים תפעוליים, מבלי שמערך ההגנה יתפקד כיאות" ● הוא הציג סיפור לקוח: פרויקט במסגרתו העבירה נטקום את מערך אבטחת המידע של ספקית מוצרי התוכנה הארגונית אטיוניטי מזה של צ'ק פוינט לזה של פאלו אלטו

"ארגונים נמצאים במרדף בלתי פוסק אחרי פתרונות אבטחת מידע, מה שמביא אותם לעשות שימוש במספר רב של טכנולוגיות נישה. זה גורר עמו עלויות גבוהות, עומס רב וקשיים תפעוליים, מבלי שמערך ההגנה יתפקד כיאות", כך אמר אסף רשף, מהנדס מערכות בכיר לאבטחת מידע בנטקום מקבוצת מלם-תים.

רשף דיבר בכנס לקוחות שערכה אתמול (ב') אינוקום תחת השם Cyber Defense 360 באולמי סטוקו, ליד מגרשי הטניס בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-150 מקצועני אבטחת מידע.

הוא הציג, כסיפור לקוח, פרויקט שביצעה נטקום לפני כמה חודשים להסבת מערך אבטחת המידע של אטיוניטי, ספקית מוצרי תוכנה ארגונית – מזה של צ'ק פוינט (Check Point) לזה של פאלו אלטו (Palo Alto Networks). פאלו אלטו מיוצגת בארץ על ידי אינוקום.

אטיוניטי היא חברה גלובלית, עם שני סניפים בארץ ושניים בחו"ל, וסביבות הפיתוח שלה הן "רגישות", ציין רשף. הוא הוסיף, כי מערך ההגנה של אטיוניטי התבסס על גרסה R65 והם שקלו מעבר לגרסה R7 של צ'ק פוינט.

"הדרישות של אנשי האבטחה בחברה היו: פיירוול, IPS, איכות שירות, זיהוי מודעות יישומים וזיהוי משתמשים. הם רצו שיפור ברמת הביצועים של כל אלה", אמר. "אנשי האבטחה של אטיוניטי הבינו שאם יטמיעו את הגרסה הבאה של צ'ק פוינט, הם יידרשו לתוספות. לפיכך, הם ערכו הליך בדיקה למכונות של פאלו אלטו והתרשמו מאוד".

"בפרק זמן קצר, שבועות בודדים, הוטמעו ארבע מערכות פאלו אלטו בארבעת סניפי החברה, ועוד מערכת הוזמנה, לטובת יתירות ושרידות, לשם גיבוי", סיכם רשף. "אנשי אטיוניטי קיבלו פתרון אחד שפותח על ידי חברה אחת ומספק מענה כולל ויכולות ניהול ושליטה מלאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים