מינויים בכירים ב-IT של בנק לאומי: דן ירושלמי, המנמ"ר החדש, מינה ראשי אגפים בחת"מ

משה וולף, סגן ראש חת"מ, יעמוד מעתה גם בראש אגף פיתוח מערכות מידע ● שלמה ביסטרי, ראש ענף בכיר לניהול היצור והשירות, ימונה לראש אגף ייצור ותיקשוב ● שלמה פרגמנט, סמנכ"ל בבנק, מונה לראש אגף אבטחה, סיכונים ותפעול חברות בנות ● חנה שינדלר מאמדוקס תעמוד בראש אגף Business Engineering

דן ירושלמי, מנמ"ר בנק לאומי

כחצי שנה לאחר שמונה למנמ"ר בנק לאומי, פוצח כעת דן ירושלמי בסבב מינויים בכירים – כך נודע לאנשים ומחשבים.

ירושלמי, שהגיע לבנק מאמדוקס (Amdocs) ונושא את התואר ראש חת"מ (ר"ת חטיבת תפעול ומיחשוב), מינה את משה וולף לעמוד בראש אגף פיתוח מערכות מידע. במקביל, ימשיך וולף לכהן בתפקידו כסגן ראש חת"מ. וולף שימש כראש אגף הייצור בחטיבה כמעט כשנתיים, כאשר החליף את מרדכי ששון – שמונה למבקר הפנימי של הבנק. וולף אף שימש כממלא מקום ראש החטיבה בפרק הזמן שבין עזיבתו של איציק מלאך, וכניסתו של ירושלמי לתפקיד לפני כחודשיים.

לתפקיד ראש אגף ייצור ותיקשוב מונה שלמה ביסטרי. בתפקידו הקודם היה ביסטרי ראש ענף בכיר לניהול היצור והשירות בבנק לאומי, במסגרת זו היה אחראי, בין השאר, על עלייתה לאוויר של מערכת ניהול השינויים BMC Change Management. המערכת מיועדת לניהול שינויים המבוצעים בסביבת הייצור בכלל מערכות ה-IT של הארגון. הפרויקט, שעלה לאוויר ב-2011, בוצע בשיתוף מטריקס.

שלמה פרגמנט מונה לראש אגף אבטחה, סיכונים ותפעול חברות בנות בבנק. בעברו היה סמנכ"ל בלאומי, סגן ראש מת"מ וכיהן כראש אגף בכיר לארגון, שיטות ותפעול חו"ל. בנוסף לתפקידו זה, יוביל פרגמנט מהלכים בחטיבה, כגון התייעלות והורדת עלויות וריכוז כל נושאי הרכש הטכנולוגי מול מערך רכש, בינוי ולוגיסטיקה.

חנה שינדלר, שהגיעה אף היא מאמדוקס, תעמוד בראש אגף BE (ר"ת Business Engineering). האגף שבראשותה אחראי לניהול מערכות היחסים בין החטיבות השונות ובין חת"מ, תוך סנכרון האסטרטגיה והיעדים של חת"מ לאסטרטגיה והיעדים של החטיבות השונות, ולצד ניטור ושיפור שביעות הרצון של הצד העסקי משירותי ה-IT בארגון. יצוין, כי זהו המינוי הבכיר השלישי של מנהלים מאמדוקס ב-IT הבנקאי. חוץ מירושלמי ושינדלר, מונה לפני כשנה וחצי צביקה נגן – מנהל חטיבת המוצרים של אמדוקס לשעבר, למנמ"ר בנק הפועלים.

בטרם הגיע ירושלמי לבנק לאומי, הוא שימש כנשיא חטיבת EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) באמדוקס. הוא היה מועמד סופי לתפקיד יחד עם בן ויינברגר, נשיא חטיבת OSS (מערכות תמיכה תפעוליות) באמדוקס – וגבר עליו. מינויו בא בניגוד להערכות בשוק, שגרסו שוויינברגר הוא שימונה לתפקיד.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שיודע

    עכשיו רק קחו את ג' ועתיד הבנק ידוע

  2. עובד

    מערכת ניהול שינויים, זו הרעה החולה של הבנק, שום שינוי לא ניתן להכניס בזמן סביר, המערכת שצריכה להיות עמוד השדרה של הפיתוח והייצור הופכת להיות צוואר הבקבוק הנוראי ביותר.

אירועים קרובים