מכשירי NFC מהדור הבא של סמסונג יכללו יישום תשלומים מובנה של ויזה

מכשירי Galaxy S IV, שהשקתם מתוכננת לאמצע מרס, עתידים לכלול את יישום payWave של ויזה ● המהלך הוכרז בוועידת הסלולר העולמית שנפתחה אתמול (ב') בברצלונה והוא חלק משיתוף פעולה בין שתי החברות ● בוויזה מקווים שהוא יאיץ באופן משמעותי את השילוב של התשלומים במכשירים הניידים

יישום payWave של ויזה (Visa) לתשלום במכשירים ניידים ישולב בטלפונים החכמים ובמחשבי הלוח מהדור הבא של סמסונג (Samsung), שיכללו תקשורת NFC (ר"ת Near Field Communication). המהלך, שהוכרז אתמול (ב') בתערוכת הסלולר העולמית שנערכת בברצלונה, הוא חלק משיתוף פעולה בין שתי החברות.

בכירים בשתי החברות אישרו שמכשירי Galaxy S IV, שהשקתם מתוכננת לאמצע מרס, עתידים לכלול את היישום. בחברת כרטיסי האשראי מעריכים שהשילוב של היישום במכשירים יאיץ באופן משמעותי את האימוץ של התשלומים במכשירים ניידים המצוידים בטכנולוגיית NFC. עד כה לא המריאה הטכנולוגיה, בעיקר בשל מחסור בטלפונים שתומכים בה ובמסופים מתאימים בחנויות.

ויזה בחרה לשתף פעולה עם סמסונג בשל היותה היצרנית הגדולה ביותר של טלפונים חכמים, שאחראית לכמחצית ממכשירי האנדרואיד (Android) הקיימים. בראד גרין, מנהל תשלומים בטכנולוגיית NFC ב-ויזה, אמר ש-"היעד שלנו הוא להרחיב את היקף התשלומים במכשירים ניידים, ולתמוך במכשירים רבים ככל האפשר ובטכנולוגיות תשלום רבות ככל האפשר". לדבריו, "ההסכם עם סמסונג מיוחד משום שהוא מציע לכל הגורמים המשתמשים בשער של ויזה (כלומר, ביישום payWave המובנה במכשירי סמסונג) הפעלה חלקה של התהליך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים