ארצות הברית: האקרים הצליחו לחדור לאתר האינטרנט של הבנק המרכזי

אנונימוס הכתה שוב - הפעם ב-Federal Reserve ● אנשי הקבוצה הודו, כי פרצו לאתר האינטרנט של הבנק וגנבו משם נתונים ● הבנק הודה במתקפה אולם מסר, כי כמות הנתונים שנגנבו הייתה מוגבלת וכי הפרצה תוקנה מיד וכבר לא קיימת

גורמים חיצוניים הצליחו לחדור לאתר האינטרנט של ה-Federal Reserve, הבנק המרכזי של ארצות הברית, ולהגיע לנתונים – כך הודה הבנק. עם זאת, מציינים שם שההאקרים דלו כמות מוגבלת בלבד של נתונים. כך או כך, התקרית מעלה סימני שאלה באשר לאמצעים שבהם נוקטים בבנק לאבטחה מקוונת.

דובר הבנק פרסם הודעה בה נכתב, כי "ידוע לאנשי המערכת של ה-Federal Reserve שהושגה גישה למידע באמצעות ניצול פרצה זמנית במוצר של ספק של אתרי אינטרנט. הפרצה תוקנה מיד לאחר שנתגלתה והבעיה כבר אינה קיימת. תקרית זו לא השפיעה על הפעילות הקריטית של המערכות של הבנק".

הדובר לא מסר אילו אתרים נפרצו או מהם הנתונים שהפורצים הצליחו להניח עליהם יד. בידיעה שפרסמה סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters) צוין, כי הבנק המרכזי של ארצות הברית שלח השבוע הודעה לבנקים במדינה שעל פיה מסד נתונים שנועד לסייע להם לכונן תקשורת במקרים של אסונות טבע נפרץ וכתוצאה מכך נחשפו כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון ופרטי קשר נוספים.

אנשי אנונימוס (Anonymous) קיבלו על עצמם את האחריות לתקרית ואף פרסמו קישור לאתר שממנו ניתן להוריד את הנתונים שנגנבו במתקפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים