סטיבן אילופ, מנכ"ל נוקיה: "למרות החיבור עם מיקרוסופט, אנחנו משאירים את כל האופציות פתוחות"

נוקיה אמנם משתפת פעולה עם מיקרוסופט, אולם היא תרחיב בקרוב את פורטפוליו המוצרים שלה עצמה - כך אמר סטיבן אילופ, מנכ"ל החברה ● "ניקח בחשבון כל אפשרות לגבי מערכות הפעלה, אף על פי שהמיקוד הראשון שלנו נמצא באופן ברור בצד של מיקרוסופט", הוסיף ● אילופ אף ציין שנוקיה "בודקת את האפשרות להיכנס לשוק הטאבלטים מאוד מקרוב"

"למרות החיבור עם מיקרוסופט (Microsoft), אנחנו משאירים את כל האופציות פתוחות, הן בנוגע למערכת ההפעלה והן בנוגע למכשירים שנייצר", כך אמר מנכ"ל נוקיה (Nokia), סטיבן אילופ.

מדיווח של ה-Financial Review עולה שאילופ אמר במסיבת עיתונאים שנערכה השבוע באוסטרליה, כי "ניקח בחשבון כל אפשרות לגבי מערכות הפעלה, במטרה להרחיב את הפורטפוליו שלנו, אף על פי שהמיקוד הראשון שלנו נמצא באופן ברור בצד של מיקרוסופט".

הרחבת הפורטפוליו שמציעה כיום נוקיה הוא אחד הדגשים החזקים של החברה, והיא מעוניינת להציע יותר מוצרים ברמות מחיר שונות. זאת, מעבר להשקת הטלפונים החדשים בסדרת Lumia, שמבוססים על חלונות פון 8 (Windows Phone 8) ומגיעים בכמה רמות, שמתאימות לשווקים הגבוה והנמוך כאחד.

"בחודשים ובשנים הקרובות נדחוף אל עבר מחירים יותר ויותר נמוכים, ובחלק מהמקרים לגדלים קטנים יותר של מכשירים", אמר אילופ. "במקביל, אמנם לא הכרזנו על טאבלטים מתוצרתנו, אבל אנחנו בודקים את האפשרות לעשות זאת מאוד מקרוב. אנחנו בוחנים את השוק היטב, לאחר שמיקרוסופט השיקה את ה-Surface, כדי ללמוד מהי הדרך הנכונה להשתתף בשוק ובאיזו נקודת זמן להיכנס אליו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים