ארצות הברית: האקרים פרצו למערכות של משרד האנרגיה וגנבו פרטים של מאות עובדים

הפריצה אירעה בחודש ינואר האחרון, אולם על פי המשרד, לא נגנב בה מידע מסווג ● משרד האנרגיה האמריקני אחראי, בין השאר, על הבטיחות והאמינות של כלי הנשק הגרעיניים שמחזיקה ארצות הברית ● במכתב שפרסם המשרד נכתב, כי "לעובדים שנפגעו תישלח הודעה ויוצע להם סיוע כדי להגן על עצמם מפני גניבת זהות" ● עוד צוין בו, כי "ברגע שיתבררו האופי וההיקף של התקרית ניישם תוכנית תיקונים מלאה"

מתקפות גאות בטוויטר. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

בפריצה שאירעה למערכות של משרד האנרגיה האמריקני באמצע חודש ינואר נגנבו פרטים אישיים של כמה מאות עובדים – כך נמסר אמש (ב') מהמשרד. עם זאת, במשרד הדגישו שההאקרים לא גנבו מידע מסווג.

משרד האנרגיה "משתף פעולה עם סוכנויות אכיפה וגורמים נוספים על מנת לאסוף מידע מפורט לגבי האופי וההיקף של התקרית, ולאמוד את ההשלכות הפוטנציאליות על העובדים והקבלנים של המשרד", כך על פי מכתב פנימי שהפיץ ביום ו' ופורסם לציבור אמש.

עוד צוין במכתב, כי "לעובדים שנפגעו תישלח הודעה ויוצע להם סיוע בצעדים שעליהם לנקוט כדי להגן על עצמם מפני גניבת זהות. ברגע שיתבררו האופי המלא וההיקף של התקרית ניישם במשרד תוכנית תיקונים מלאה".

יצוין, כי משרד האנרגיה האמריקני אחראי, בין השאר, על הבטיחות והאמינות של כלי הנשק הגרעיניים שמחזיקה ארצות הברית. המתקפה על המערכות של המשרד היא חלק מגל מתקפות שבו נפגעו, בתקופה האחרונה, גם העיתונים וול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) וניו-יורק טיימס (New York Times). ככל הנראה, שתי הפריצות הללו נועדו על מנת לבדוק את הסיקור של העיתונים לגבי סין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים