אריק ביטון, רכבת ישראל: "הלקוחות מחפשים – ומקבלים גישה למידע"

מידע אודות הפעילות של רכבת ישראל נגיש לנוסעים - כך אמר ביטון, סגן מנהל אגף מערכות המידע של הרכבת ● הוא ציין מספר פרויקטים שנערכים בימים אלה בחברה, בהם רישות הקרונות באינטרנט אלחוטי, עדכון מערכת הכרטוס והעובדה שהחל מסוף השנה יוכלו הנוסעים לקנות את כרטיסי הנסיעה באתר של הרכבת

אריק ביטון, סגן מנמ"ר רכבת ישראל. צילום: פלי הנמר

"הלקוחות מחפשים ומקבלים גישה למידע אודות הפעילות שלנו ואנחנו עובדים שיתוף פעולה עם משרד התחבורה", כך אמר אריק ביטון, סגן מנהל אגף מערכות המידע של רכבת ישראל.

ביטון דיבר במסגרת פאנל שנושאו "האג'נדה הטכנולוגית החברתית שתומלץ לממשלה הבאה". הפאנל התקיים במסגרת מפגש פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך ברומא בסוף השבוע האחרון לציון 15 שנים להקמת הפורום. השתתפו במפגש יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה. מנחה הפאנל היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

לדברי ביטון, "רכבת ישראל היא אחת החברות הממשלתיות שנמצאות בתנופת פיתוח אדירה".

הוא מנה שורה של פרויקטים שמתקיימים בימים אלה ברכבת. בין היתר, "בשבועות הקרובים נפצח בקמפיין שיידע את הציבור על כך שיש אינטרנט אלחוטי בקרונות הרכבת. מדובר בפרויקט חדשני, אין רכבות רבות בעולם שיש להן את זה", אמר. פרויקט נוסף אותו ציין ביטון הוא "עדכון מערכת הכרטוס ומעבר לפרסונליזציה של הלקוח, תוך בחינת דפוסי הנסיעה של הנוסעים, באמצעות מערכת PIS". כמו כן, הוא ציין שהחל מסוף השנה יוכלו הנוסעים לקנות את כרטיסי הנסיעה באתר של הרכבת.

מיכל דביר, מנמ"רית עיריית חיפה. צילום: פלי הנמרדוברת נוספת בפאנל הייתה מיכל דביר, מנמ"רית עיריית חיפה, שאמרה ש-"האתגר האמיתי שניצב בפני הרשויות המקומיות הוא לשנות את התפיסה אודות האזרח ולהפנים שהוא לקוח. עלינו לספק ולשפר את השירות בצורה טובה ומהירה. אנחנו לא צריכים להגיד לאזרחים מה לעשות אלא להיות קשובים להם".

"היבט נוסף בו על הרשויות המקומיות להשתפר הוא להפוך את כל התהליכים העסקיים שלהן למדידים", הוסיפה דביר. "יש חשיבות להטמעת תפיסה של מעקב ובקרה אחרי כל הארגון ומתן מדדים כמותיים עם הסכם רמת שירות (SLA) – כמו בכל ארגון עסקי".

"אנחנו, בעיריית חיפה, נמצאים בימים אלה בעיצומה של מהפכה בתחום", ציינה. "אנחנו ממפים את כל התהליכים על מנת שנוכל לעמוד ביעדים וניתן שירות טוב יותר לאזרחים. השירות לא עומד בפני עצמו אלא הוא צריך להיות חלק ממימוש האסטרטגיה שהותוותה לנו על ידי ראש העיר ומנכ"ל העירייה. הדבר ייעשה על בסיס ה-IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים