ארצות הברית: היקף הקניות במכשירים ניידים עלה בשנה האחרונה ב-81%

על פי נתונים של eMarketer, הצרכנים האמריקנים השתמשו ב-2012 בטלפונים ניידים ובמחשבי לוח לקניות בהיקף כולל של 25 מיליארד דולרים ● בחברה מעריכים שהמכשירים הניידים היו אחראים לכ-11% מההיקף הכולל של המכירות בסחר אלקטרוני בשנה שעברה וצופים, כי השנה יעלה השיעור ל-15% ● הגידול בקניות באמצעות טלפונים סלולריים צפוי להיות קטן יותר מאשר באמצעות טאבלטים

זינוק בהיקף הקניות באמצעות מכשירים ניידים בארצות הברית: נתונים שפרסמה אתמול (ד') חברת המחקר eMarketer מראים, כי האמריקנים קנו בשנה שעברה באמצעות המכשירים הניידים שלהם בשיעור של 81% יותר מאשר ב-2011. מדובר בהיקף קניות כולל בסך של 25 מיליארד דולרים.

בחברה מעריכים שהטלפונים החכמים ומחשבי הלוח היו אחראים לכ-11% מההיקף הכולל של המכירות בסחר אלקטרוני בשנה שעברה וצופים, כי השנה יעלה השיעור ל-15%. עוד חוזים ב-eMarketer, כי בשנת 2016 יוציאו הצרכנים סכום כולל של קרוב ל- 87 מיליארד דולרים בקניות באמצעות מכשירים ניידים – שיעור שיעלה על 27% מכלל העסקות בסחר אלקטרוני.

אנשי eMarketer מייחסים את העלייה לגידול במספרם של בעלי הטלפונים החכמים שחשים בנוח לבצע קניות דרכם ולגידול בהיקף הקניות במחשבי לוח, שישמשו, להערכת החברה, בחלק הארי מהקניות בסחר אלקטרוני בארבע השנים הקרובות. לפי הערכתם, השנה יגיע היקף הקניות באמצעות טאבלטים ל-24 מיליארד דולרים והיקף זה יוכפל כמעט פי שניים ב-2014. קצב הגידול בהיקף הקניות בטלפונים חכמים יהיה איטי יותר והן יסתכמו השנה, על פי הערכות אנשי החברה, ב-13 מיליארד דולרים וב-2016 – ב-24 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים