גוגל ערכה שינוי בחיפוש התמונות שיקשה על איתור של תמונות פורנוגרפיות

המטרה, על פי החברה, היא להבטיח שרק מי שיחפשו במפורש אחר תמונות פורנוגרפיות יוכלו למצוא אותן ● בגוגל הסבירו, כי "איננו מצנזרים תוכן למבוגרים ואנחנו מבקשים להציג למשתמשים בדיוק את מה שהם מחפשים - מבלי להציג תמונות בעלות תוכן מיני מובהק, אלא אם מחפשים אחריהן במפורש"

עיסוי אירוטי? זנות - לפי בית המשפט. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

גוגל (Google) ערכה שינוי באלגוריתם של חיפוש התמונות, שנועד להקשות על איתור של תמונות פורנוגרפיות – בין אם מחפשים אחר תמונות כאלה ובין אם לאו. בחברה הסבירו, כי "איננו מצנזרים תוכן למבוגרים ואנחנו מבקשים להציג למשתמשים בדיוק את מה שהם מחפשים – מבלי להציג תמונות בעלות תוכן מיני מובהק, אלא אם מחפשים אחריהן במפורש".

עוד הסבירו בגוגל, כי "האלגוריתמים שלנו בוחרים את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור שאילתה נתונה. אם מחפשים אחר תוכן למבוגרים, אפשר למצוא אותו מבלי לשנות את הגדרת ברירת המחדל – אם מנסחים שאילתה מפורשת יותר, במידה שמילות המפתח אינן חד משמעיות. ההגדרות של חיפוש התמונות פועלות כעת באופן דומה לאלה של החיפוש באינטרנט".

במילים אחרות, גם אם מנגנון SafeSearch מנותק, עדיין סביר להניח שלא יימצאו תמונות פורנוגרפיות, אלא אם מחפשים אחריהן במפורש, כלומר – מוסיפים את מילת המפתח porn.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים