גוגל שחררה בטה פתוחה של Google Voice

השירות החדש של גוגל מאפשר למשתמשים לרשום על שמם מספר טלפון יחיד שיגרום לכל מכשירי הטלפון האחרים שהוגדרו לצלצל בו זמנית ● השירות זמין כרגע לתושבי ארצות הברית בלבד

Google Voice, שירות השיחות מבוסס ה-VoIP של גוגל (Google), שוחרר אתמול (ד') ממצב של בטה סגורה, אליה יכולים להצטרף רק לפי הזמנה – למצב בטה פתוחה. עם זאת, השירות זמין כרגע לתושבי ארצות הברית בלבד.

השירות החדש של גוגל מאפשר למשתמשים לרשום על שמם מספר טלפון יחיד שיגרום לכל מכשירי הטלפון האחרים שהוגדרו לצלצל בו זמנית – ולא משנה אם מדובר בטלפון VoIP אחר, טלפון סלולרי או טלפון קווי רגיל בבית או במשרד. כך, למעשה, אמורה גוגל לאפשר לכל משתמש להימנע מהצורך לזכור ולשמור כמה מספרי טלפון עבור כל משתמש אחר: כל מה שצריך הוא לזכור או לשמור מספר טלפון יחיד.

מעבר לכך, מציע השירות החדש של גוגל גם אפשרות לשמור הודעות קוליות ברשת. במקרה של השארת הודעה קולית, נשלחת הודעת SMS לטלפון הסלולרי של המשתמש, והוא יכול להתחבר באמצעותה לתא הקולי ולשמוע את ההודעה.

את כל הפעולות הללו ניתן יהיה לבצע מהדפדפן הרגיל במחשב, באמצעות שליחת הודעות SMS או בעזרת מיקרופון ביצוע שיחות – כמו זה של סקייפ (Skype). כמו כן, מציעה גוגל יישום דומה שמתאים לחלק מפלטפורמות הטלפונים הסלולריים. כך, גלישה באמצעות הסלולרי לכתובת m.google.com (או Google Mobile) תאפשר להוריד את Voice לאנדרואיד (Android), בלקברי (Blackberry) וטלפונים שמבסוססים על סימביאן S60.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יואל

    לא חייבים להיות תושבי ארה"ב :) פרוקסי וטלפון אמריקאי מזוייף (sipgate) ואתם מסודרים.

אירועים קרובים