ג'ון שן, מנכ"ל בלקברי: "השלט 'למכירה' הוסר. אנחנו פה כדי להישאר"

"הדיווחים על מותנו היו מוגזמים", אמר המנכ"ל הזמני ג'ון שן לציבור המשקיעים של היצרנית הקנדית ● הוא הוסיף בהלצה עצמית: "אנחנו יודעים שהמכשירים שלנו הם לא לכל אחד, זה בסדר"

מה צופן לה העתיד? כנראה שמקלדת. בלקברי

"השלט 'למכירה' שלנו הוסר, ואנחנו פה כדי להישאר", כתב מנכ"ל בלקברי (BlackBerry) ג'ון שן במכתב פתוח לציבור המשקיעים. היצרנית הקנדית, לדבריו, מתכוונת לבנות את עצמה מחדש כשחקנית נישה, שתתרכז בשוק האנטרפרייז.

שן, כזכור, מונה למנכ"ל זמני לפני כחודש, במקביל להודעת החברה על נטישת תוכניתה להימכר. "אנחנו מאוד בחיים, תודה", הוא כתב. "בקיצור, הדיווחים על מותנו היו מוגזמים ביותר".

בלקברי מתמודדת בשנים האחרונות עם קשיים ואיבוד נתחי שוק גדולים לטובת מכשירי ה-iPhone של אפל (Apple) ומכשירי אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). המכשירים האחרונים שלה, כמו גם גרסת BB10 החדשה של מערכת ההפעלה, לא זכו להצלחה גדולה, ושן אף מודה במכתבו שהחברה לא הצליחה להשיג בחזרה נתחי שוק שאיבדה. "אנחנו יודעים שמכשירי בלקברי הם לא לכל אחד. זה בסדר".

"ההשקעות שעשיתם בתשתיות ובפתרונות של בלקברי הן בטוחות. אני אשמור על ערוצי תקשורת פתוחים בתקופה שאנו מנווטים אל המעבר הזה", אמר למשקיעים.

במקום להימכר, העדיף הדירקטוריון של החברה לגייס מיליארד דולר באמצעות אגרות חוב, שתירכזנה על ידי קבוצת משקיעים בהובלת פיירפקס, בעלת המניות הגדולה ביותר של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים