סמסונג השיקה את הגלקסי S4 זום בישראל; יימכר בחנויות החל מיום ג'

המכשיר החדש מציע תכונות רבות שניתן למצוא במצלמות דיגיטליות מהשורה, כולל זום אופטי X10, מבזק מבוסס Xeon ומייצב תמונה אופטי - והכל מסביב לחיישן CMOS בגודל של 16 מגה-פיקסלים ● עוד כולל המכשיר מסך 4.3 אינץ', מעבד דו-ליבתי וזיכרון 8 ג'יגה-בייט

סמסונג (Samsung) ישראל הכריזה היום (ה') כי תחל במכירת הטלפון החדש שלה, הגלקסי S4 זום (Galaxy S4 Zoom), ביום ג' הקרוב, 20 באוגוסט. המכשיר החדש משלב מצלמה ומיועד לצרכנים המחפשים אפשרויות צילום איכותיות יותר מאשר אלו הקיימות בטלפונים החכמים, לרבות אלו שמציעה הענקית הקוריאנית בעצמה. עוד הוא כולל תכונות רבות שניתן למצוא במצלמות דיגיטליות מהשורה, כולל זום אופטי X10, מבזק מבוסס Xeon ומייצב תמונה אופטי – והכל מסביב לחיישן CMOS בגודל של 16 מגה-פיקסלים.

בהיבט של הטלפון, ה-Zoom פועל כמו חבריו האחרים במשפחת ה-S4. הוא כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2 עם ממשק ה-TouchWIZ UI המוכר של החברה, ומצויד במעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, מסך 4.3 אינץ' שמציע רזולוציה בשיעור של 960×540 פיקסלים, זיכרון עבודה בנפח של 1.5 ג'יגה-בייט, זיכרון אחסון בנפח של 8 ג’יגה-בייט – עם חריץ הרחבה microSD שמאפשר להוסיף עד 64 ג’יגה-בייט נוספים – וסוללה עם הספק עבודה של 2,330mAh. משקל המכשיר כבד למדי, 208 גרם, ועוביו הוא 15.4 מ”מ – הרבה יותר דומה למצלמה מאשר לטלפון חכם.

המכשיר מציע את כל המאפיינים שכבר מוכרים מאז השקת הגלקסי S4, הטלפון מוביל בסדרה החדשה. הוא כולל את Samsung Hub עם חיבור לתכני וידיאו, מוזיקה, משחקים וספרים, וכן את ה-Group Play שמאפשר להתחבר ולשתף תכנים עם מכשירים אחרים שתומכים בשירות. בנוסף, הוא כולל את Story Album, שמאפשר לארגן וליצור אלבום תמונות, וכן את Samsung Link להעברת קבצים קלה.

ההכרזה מגיעה יום לאחר שסמסונג ישראל הכריזה על תחילת המכירה של ה-Galaxy S4 Mini, הגרסה המוקטנת של ה-S4. ה-S4 Zoom יהיה זמין כמו חבריו בחנויות של סאני תקשורת, היבואנית הרשמית, תמורת 2,999 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים