גוגל חוקרת את התקלה בשירות Google Drive

החברה מודה שהתגלתה תקלה בפלטפורמת הענן המשמשת לעריכת מסמכים ואיחסון קבצים ● היא הבטיחה ש-"בקרוב נפרסם פרטים נוספים"

למשוך משתמשים לשמור את הקבצים שלהם ב-Google Drive

גוגל (Google) הודתה אתמול (ב'), כי התגלתה תקלה בשירות הענן Google Drive וכי היא בודקת אותה. בהודעה שפרסמה החברה בדף השירות צוין, כי "אנחנו חוקרים דיווחים על בעיה ב-Google Drive. בקרוב נפרסם פרטים נוספים".

דיווחים על קשיי גישה לשירות נפוצו אתמול ברשתות החברתיות, דוגמת טוויטר (Twitter). משתמשים מרחבי העולם דיווחו על קשיי גישה לשירות ועל קריסה של שירות הענן המשמש לעריכת מסמכים ואיחסון קבצים וכולל, בין השאר, את היישומים Google Docs, Sheets ו- Presentations.

בניגוד לדיווחים על כך שהתגלו תקלות גם בשירותים נוספים של גוגל, דוגמת ג'י-מייל (Gmail) ו-Google Reader, על פי ההודעה, התקלה מוגבלת ל-Google Drive בלבד. עם זאת, החברה לא ציינה מתי להערכתה תיפתר התקלה והשירותים ישובו לפעול כרגיל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליאת

    אנחנו עובדים עם Google Apps באופן שוטף, ועבדתי עם המסמכים בימים האחרונים. אם לא הכתבה, לא הייתי יודעת שהייתה תקלה...זה מה שטוב במחשוב ענן- התקלה יכולה להיות נקודתית ולא גורפת...

אירועים קרובים