נילסן: 85% ממחזיקי כרטיס אשראי בישראל קונים באינטרנט

59% ממחזיקי כרטיס אשראי עורכים קניות של מוצרים או מבצעים תשלומים על שירותים באינטרנט בתדירות של פעם ברבעון או בתכיפות גבוהה יותר – כך עולה מסקר שערכה ויזה אירופה באמצעות חברת המחקר נילסן ● עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל: "יותר ויותר אנשים עושים קניות באינטרנט הן מטעמי נוחות והן מתוך הרגשת ביטחון מלאה"

85% ממחזיקי כרטיס אשראי בישראל קונים באינטרנט – מתוכם 41% יעשו שימוש בכרטיס האשראי באינטרנט לקראת חג הפסח, כך עולה מסקר אינטרנטי אודות הרגלי קניות באינטרנט באמצעות כרטיסי אשראי, שערכה ויזה (Visa) אירופה בשבוע שעבר. הסקר נערך על ידי חברת המחקר הבינלאומית נילסן (Nielsen), בקרב מדגם מייצג של 504 אנשים מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל.

עוד עולה מהדו"ח, כי 59% ממחזיקי כרטיס אשראי עורכים קניות של מוצרים או מבצעים תשלומים על שירותים באינטרנט בתדירות של פעם ברבעון או בתכיפות גבוהה יותר. רק 4% מהקונים אונליין אמרו שהם חשים לא בטוח  לשלם ישירות בכרטיס האשראי שלהם  על קניות באינטרנט.

הסקר בחן, בין היתר, מהן הסיבות לקניות באינטרנט. הסיבות העיקריות לביצוע קניות באינטרנט, על פי הדו"ח, הן נוחות – לא צריך ללכת לחפש במקום אחר (60%) ומחירים זולים יותר (59%). סיבות נוספות: ניתן לקנות דברים שאין בחנויות בארץ (39%), מגוון גדול יותר (35%) ומהירות (34%).

ומה לגבי האתרים בהם מתבצעות הרכישות אונליין? ובכן, 52% מקרב הקונים באינטרנט קונים בדרך כלל מאתרים ישראלים, לעומת 25% הקונים בדרך כלל מאתרים בחו"ל. רבע מהמשתתפים הצהירו, כי קונים במידה שווה מאתרים ישראלים ואתרים מחו"ל.

לדברי עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, "הסקר שערכנו מלמד אותנו על עולם ההתנהגות של קניות באינטרנט, ובכלל זה קניות של ערב החג. רק אחוז קטן מאוד באוכלוסייה אינו מרגיש ביטחון ברכישות באינטרנט. למעשה, תוצאות המחקר מצביעות על כך שיותר ויותר אנשים עושים קניות באינטרנט הן מטעמי נוחות, והן מתוך הרגשת ביטחון מלאה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים