בגיל 69, עם בעיות שתייה בעברו וחנות אופניים בבעלותו, התגלה אביו הביולוגי של מייסד אמזון ג'ף בזוס

התגלית המרעישה נחשפה במקרה כאשר בראד סטון, כותב הביוגרפיה של בזוס, חיפש את אביו של האחרון - ומצא אותו בחנות קטנה אחרי שלא פגש את בנו מאז היה בן שלוש ● "לא הייתי אב טוב או בעל טוב", אמר טד יורגנסן, האב הנרגש

ספר ביוגרפי חדש אודות ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון (Amazon), חושף כי אביו של המיליארדר הוא לא אחר מאשר בעל חנות אופניים, שידע על בנו האובד בפעם הראשונה בגיל 69.

התגלית המרעישה התגלתה במקרה בסוף 2012 כאשר בראד סטון, כותב הביוגרפיה של בזוס, חיפש את אביו של האחרון – ומצא אותו בחנות קטנה באריזונה. בקטע מן הספר החדש, "החנות של כל הדברים: ג'ף בזוס ועידן אמזון", מסביר סטון כיצד מצא את טד יורגנסן, האב הביולוגי שנטש את בזוס ואמו לפני כמה עשורים. הפעם האחרונה שבה ראה יורגנסן את בנו הייתה כשבזוס היה בן שלוש.

"'בנך הוא אחד האנשים המצליחים בעולם, אמרתי לו. הראיתי לו כמה תמונות מהאינטרנט בסמארטפון שלי, ובפעם הראשונה לאחר יותר מ-45 שנים ראה יורגנסן את בנו הביולוגי. עיניו התמלאו עצב ותימהון", אמר סטון.

יורגנסן היה שתיין כבד בצעירותו כשחקן בקרקס כאשר נשא בגיל 18 את אמו של בזוס, ג'קי גייס, בת ה-16. תוך זמן קצר לאחר נישואיהם, נפרדו בני הזוג. האם נישאה מחדש למיגל בזוס, וביקשה מיורגנסן לאפשר לבעלה החדש לאמץ את בנו ולא להתערב במשפחתה החדשה לעולם. הוא עשה זאת ואף שכח במהלך השנים את שם המשפחה של האב המאמץ.

סטון כותב שיורגנסן נראה מבויש על כך שהסכים להיעלם מחיי בנו בכל השנים האלה. "לא הייתי אב טוב ולא בעל טוב", הוא אמר לסטון. "הכל באמת קרה באשמתי".

בזוס בן ה-49 חי בסיאטל, וושינגטון, ושוויו מוערך כיום ב-27.2 מיליארד דולר. הוא מדורג על ידי פורבס (Forbes) במקום ה-19 של עשירי תבל. בזוס לא התראיין לספרו של סטון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים