Software AG הציגה חבילת פתרונות חדשה לטיפול במובייל, מיחשוב ענן, Big Data ושיתוף מידע

חבילת המוצרים החדשה תוכננה לסייע לארגונים דיגיטליים לרתום את ארבע הטכנולוגיות המובילות של היום, על מנת להפיק תובנות בזמן אמת ● החבילה כוללת מספר מוצרים, ביניהם פתרון ה-In-Genius של טרהקוטה - פלטפורמת מידע עסקי סקלאבילית מבוססת In-Memory ● רובין גילת'ורפ, מנכ"ל טרהקוטה, Software AG: "פלטפורמת In-Genius עדיפה על HANA של סאפ מבחינה טכנולוגית"

05/03/2013 14:12

Software AG הגרמנית, המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data, הציגה בתערוכת CeBIT 2013 שנפתחה אמש (ב') בהנובר, חבילת פתרונות חדשה, שנועדה להעצים את כוחו של הארגון הדיגיטלי. קארל היינץ שטרייביך, יו"ר ומנכ"ל החברה – המוביל אותה מזה עשור שנים, היה זה שהציג את המוצרים החדשים, שמיועדים עבור העידן שהוגדר על ידי גרטנר (Gartner) כ-Industry 4.0.

חבילת המוצרים החדשה של Software AG תוכננה לסייע לארגונים דיגיטליים לרתום את ארבע הטכנולוגיות המובילות של העידן הטכנולוגי של היום – מובייל, מיחשוב ענן, Big Data ושיתוף מידע חברתי, על מנת להפיק תובנות בזמן אמת. מטרתם היא לספק תובנות בזמן אמת למקבלי החלטות, באופן אינטגרטיבי ובהתאם לתהליכים העסקיים בארגון.

החבילה כוללת מספר מוצרים, ביניהם פתרון ה-In-Genius של טרהקוטה (Terracotta) – פלטפורמת מידע עסקי סקלאבילית מבוססת In-Memory, המאפשרת הפקת תובנות עסקיות ממגוון מקורות Big Data לערוצים שונים, כמו אינטרנט, מובייל וקופות רושמות. הפלטפורמה, הודיעה Software AG, תהיה זמינה ברבעון השלישי של השנה.

"טרהקוטה האמריקנית נרכשה על ידי Software AG לפני פחות משנתיים, ומאז שילשה את הכנסותיה. החברה מעסיקה יותר משני מיליון מפתחי ג'אווה (Java) בעולם, המשלבים את הטכנולוגיה של In-memory caching", סיפר רובין גילת'ורפ, מנכ"ל החברה, שמכהן גם כנשיא החטיבה האמריקנית של Software AG.

"תעשיית ה-IT עוברת בימים אלה מהפכה, אשר השפעתה תהיה מהותית יותר מכל מה שראינו עד כה". קארל היינץ שטרייביך, יו"ר ומנכ"ל Software AG. צילום: פלי הנמר

גילת'ורפ השיב לשאלות בכנס, ואמר שפלטפורמת Terracotta In-Genius עדיפה על HANA של סאפ (SAP), משום שהיא אינה מוגבלת לסביבת סאפ בלבד ומשום שהיא פותחה מראש הן לטיפול במסדי נתונים והן לעיבוד תנועות. כך, אמר גילת'ורפ, היא יכולה לספק אנליטיקס בזמן אמת – גם לשפות שאילתות SQL וגם לאחרות. "HANA פותחה במקור לטיפול בזיכרון של מחסני נתונים בלבד, ולא של עיבוד תנועות – מה שנוסף לה רק בשלב מאוחר יותר, כך ש- Terracotta In-Genius מהירה הרבה יותר", קבע.

רובין גילת'ורפ, מנכ"ל טרהקוטה ונשיא החטיבה האמריקנית של Software AG, מכריז על In-Genius וטוען לעדיפות טכנולוגית על פני HANA של סאפ, בעולם עיבוד בזיכרון ואנליטיקס בזמן אמת. צילום: פלי הנמרעוד כוללת החבילה החדשה של Software AG, את פלטפורמת ARIS 9.0 לשיתוף מידע מבוסס ענן, המאפשרת למספר רב של מנהלים לשתף פעולה במטרה לטייב את התהליך העסקי; פלטפורמת webMethods 9.0 – הכוללת פתרון ESB (ר"ת Enterprise Service Bus) מבוסס In-Memory; ופתרונות ניידות לניהול ושילוב יישומי מובייל ולגישה מאובטחת למידע עסקי קריטי מכל מקום ובכל עת.

עוד הוצג ב-CeBIT אבטיפוס של מוצר המשלב בין מערכת בסיס הנתונים Adabas, לטכנולוגיית טרהקוטה ו-Hadoop. השילוב נועד לאפשר יכולות ניתוח של כל משאבי הידע בארגון וראייה של 360 מעלות אודות העסק ושוק הפעילות בזמן אמת.

"תעשיית ה-IT עוברת בימים אלה מהפכה, אשר השפעתה תהיה מהותית יותר מכל מה שראינו עד כה", אמר קארל היינץ שטרייביך. "כל ארגון שרוצה לשרוד בזירת התחרות כיום, חייב לגבש אסטרטגיה דיגיטלית ייחודית, אשר תתבסס על מובייל, מיחשוב ענן, Big Data ושיתוף מידע. ארגון שידע לנצל מידע בזמן אמת, לשתף מידע, לקבל החלטות מושכלות ולספק מענה לאתגרי השוק באמצעות אוטומציה של תהליכים עסקיים – ייהנה מיתרון תחרותי מהותי בשוק בו הוא פועל".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים