נשים ומחשבים: אור מזרחי, אקורייט

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: אור מזרחי, מנהלת מכירות באקורייט מקבוצת UCL

אור מזרחי, מנהלת מכירות באקורייט מקבוצת UCL, נציגת Talend בישראל.

 

שם ותפקיד: אור מזרחי, מנהלת מכירות באקורייט (aQurate) מקבוצת UCL.

ותק בתפקיד: שנתיים וחצי.

תפקידים קודמים: מנהלת מכירות בתחום ה-ERP ללקוחות Priority, SAP, Oracle וכו'.

השכלה: תואר שני במינהל עסקים, התמחות במערכות מידע, בר אילן. שילוב אשכולות אנליטיקה עסקית וניהול תשתיות וסייבר.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

תמיד היתה לי זיקה למחשבים ולעולם הטכנולוגי, לאחר שיחרורי מצה"ל התחלתי ללמוד לתואר ראשון בניהול מערכות מידע וטכנולוגיה ושילבתי יישום של  מערכת ERP -Priority.

מהר מאוד הבנתי שעולם התוכנה מושך אותי, הכיוונים בו רבים, הוא מאפשר להתפתח וללמוד והקצב בו מהיר, מותאם מאוד לאופי שלי. עם ההעמקה בלימודים גיליתי עניין בעולמות נוספים, והרחבתי את השכלתי בתחומים נוספים כגון: תשתיות, אבטחת מידע, עיצוב תוכנה ותכנות.

הלימודים הסמיכו אותי לניתוח מערכות מידע והעניקו לי גם תעודת הסמכה שלSAP . במהלך כשלוש שנים עבדתי בתחום  הERP- ואז המשכתי את דרכי במכירות תוכנה בעולמות הדאטה במקביל להעמקת הידע שלי בתחום, במסגרת התואר השני.

בתפקידי היום, אני מנהלת מכירות של מוצרי הדאטה מהמובילים בעולם, החל משלב האינטגרציה ועד לשלב האנליטיקה. תפקיד מאתגר ומעניין, העוסק בנכס החשוב ביותר שיש לארגון. התפקיד מאפשר לי להיות בחזית הטכנולוגיה ולעבוד עם ארגונים שמבינים שהדאטה הוא המשאב היקר ביותר שיש לארגון, הוא הגורם המאפשר והיתרון התחרותי שלו על כן יש להתייחס אליו ולטפל בו ככזה.

בתפקידי, אני פועלת מול ארגוני אנטרפרייז והייטק ומול כל רמות מקבלי ההחלטות.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

לשמחתי, אני עובדת בתחום טכנולוגי שבו אני מאמינה שנבחנים ונבחרים על פי כישורים ויכולות, נשים וגברים כאחד.

עבדתי בעבר ואני עובדת היום עם נשים ומול נשים, בתפקידי פיתוח ובתפקידי ניהול בכל הדרגות. יתרה מזאת, אני מוקפת בקולגות ובחברות קרובות שעובדות בתפקידי מפתח במגוון ארגונים וסקטורים. לכן, אני חושבת שהאפליה שמדברים עליה, ייתכן והיא קיימת, אבל היא הולכת ופוחתת.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

אני לא נתקלתי באפליה כלשהי, אולי בגלל התחום שבחרתי לעסוק בו. בתפקידי הנוכחי אני מדווחת ישירות למנכ"ל החברה, מנהל שנותן לי את כל הכלים לללמוד, להתפתח ולהצליח.

לשמחתי, יצא לי לעבוד בעיקר עם אנשים שמבינים את החשיבות בקידום שני המינים ובסביבת עבודה הטרוגנית ומכילה, כך שלא יצא לי להיתקל באפליה במקומות העבודה שלי. גם בתהליכי חיפוש עבודה לא נתקלתי בשאלות או ביחס שונה, לפחות מהחוויה שלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים